Gratis og uforpliktande verdivurdering

Samlaget 2018 E-bok

Hanne er lei av å sjå dei vellykka vennene frå studietida bu i villa med hage, mens ho sjølv går på veggane i den same gamle leilegheita, med mann og to små barn. Men no har draumehuset dukka opp. Vi følgjer Hanne og Andreas dei siste dagane før bodrunden. Mens dei går gjennom prospektet, rom for rom, blir også deira eige samliv kartlagt, og fleire spørsmål melder seg: Kven er det som eigentleg har dratt lasset alle desse åra? Er lengten etter draumehuset like mykje eit forsøk på å få forholdet og livet til å henge saman? Og kva konsekvensar får fortidas små og store svik for den viktige avgjerda som ligg framfor dei? Gratis og uforpliktande verdivurdering er ein underhaldande og overraskande roman om draumen om det perfekte liv.

Marit Eikemo (f. 1971) er frå Odda og bur i Bergen. Ho har vore tidsskriftredaktør, festivalsjef for Litteratursymposiet i Odda, forlagsredaktør og er no dagleg leiar for Cornerteateret i Bergen. Eikemo debuterte i 1999 med intervjuboka Her, no. Møte med unge menneske. Hennar første roman, Mellom oss sagt, kom i 2006, og Eikemo har til saman gitt ut fem romanar. Ho har også skrive essayboka Samtidsruinar. Bøkene hennar er både smarte og underhaldande, og har imponert både kritikarar og publikum med sine presise observasjonar av det norske samfunnetog tida vi lever i. Ho mottok Amalie Skram-prisen 2017 for forfattarskapen sin.

Forlag Samlaget

ISBN13 9788252193596

EAN 9788252193596

Språk Nynorsk

• "Lykkelige mennesker har ikke bikkje - roman" av Martine Johansen
  • "Forbedringsindustrien - et oppgjør med prestasjonskulturen" av Hans Erik Næss
  • "Bekymringsmelding for Hanna Tidemann - roman" av Jon Krog Pedersen
  • "Ensom planet - roman" av Birgit Alm
  • "Bånd - roman" av Domenico Starnone
  • "I hans armar - roman" av Marit Tusvik
  • "Arr" av Audur Ava Ólafsdottir
  • "Vak - dikt" av Bendik Vada
  • "En muslimsk mors kamp" av Azra Gilani
  • "Ni dagar i veka" av Kristin Helgeland
  • "Jeg har levd i dette landet i tusen år - en sommer med Sigrid Undset" av Kristin Brandtsegg Johansen
  • "Brevet til Rosalin" av Øystein Orten