Dagane utan namn

Samlaget 2019 Innbundet

Om den vanskelegaste jobben ein kan ha. Ivar skal bli far for første gong, men minna om hans eigen far veltar opp i han då guten blir fødd, og han torer ikkje å halde i sitt eige barn. For å meistre farsrolla må han forsone seg med sin eigen barndom. Han må attende til den sommaren far hans skal lære han å køyre båt, men faren ber på ei stor sorg og har andre planar. Finst det noko anna enn ein mørk lagnad når han møter far sin att i dagane utan namn, den sommaren på hytta då alt brått endra seg?

«Dagane utan namn» er ei dramatisk forteljing om den mest utsette posisjonen ein kan ha: å vere barn - og om den vanskelegaste jobben ein kan ha: å vere forelder.

Forlag Samlaget

Utgivelsesår 2019

Omtalt tid 2000-2009 2010-2019

Eg gjekk rett ut i høljregnet. Det gjorde ingenting. Eg liker å bli søkkblaut, tenkte eg og såg mot havet og tenkte på mor, og far, og mor og far igjen, mor og far, og mor og far igjen, men tankane stoppa opp, det blei berre med det, mor og far, att og fram, mor, faen, far, helvete, tullingar, begge to, og eg såg mot havet igjen og bølgjene som stod kvite over holmane. Det er i havet sorga finst, tenkte eg, i bølgjene, i lyden frå saltvatn som slår mot steinane, og mot berget, og i tangen ein hjelpelaus og halvdød fisk som geispar etter liv. Det er her sorga finst, tenkte eg og sleppte ut tårane som presste på.

August 2020

• "Kanskje det ennå finnes en åpen plass i verden - roman" av Wencke Mühleisen