Dyret

Flamme 2018 Innbundet

Dyret er noko så sjeldsynt som ein svangerskapsroman. Den gir deg svaret på det du ikkje får vite i fagbøkene. Den spør kva jomfru Maria og di eiga mor lurte på då dei gjekk gravide. Om å være to personar i ein kropp og likevel være einsam. Og om å plutselig være meir dyr enn menneske.

Forlag Flamme

Serie (356)

Språk Nynorsk

Endelig en bok som beskriver og forteller om alt stort og smått som skjer med, i, og rundt, den gravide kvinnen, fødekvinnen, og barselkvinnen. Nydelig fortalt.

Jentebarnet i magen har utvikla alle eggceller, som blir til barna hennar ein gong. Der inne er barnebarna mine, slik eg også var ei celle i magen til mormor. Har aldri tenkt på dette som ein del av den fullkomne kroppen. At mitt celleliv starta i fosterlivet til mor mi. Ingen har fortalt meg om denne gjenklangen av kvinnekroppar i kvarandre. Har oftare blitt fortalt om kroppar som kan endrast og strammast. Kva som er mer feil enn riktig.

Sjølv om han ikkje har liv, har han dette lyset, barnets lys. Eg må aldri gløyme han, alltid vite at han og Lux er det same.

• "Firenze" av Ola Innset
  • "Spredte døtre" av Helene Imislund
  • "Superlangsom - dikt" av Kristian Bergquist
  • "Klør - roman" av Ida Frisch
  • "Jeg vet ikke helt hva det er" av Silje Bergum Kinsten
  • "Etter dette skal vi bestandig være fra hverandre - roman" av Eivind Sudmann Larssen