Smilefjes. Tommel opp. Regnbue.

Flamme 2019 E-bok

Ivana vil bli skuespiller men kommer ikke inn på Teaterhøgskolen. Kaja er forlovet med en utro mann (Jostein). Hun tar kontakt med Ivana og foreslår følgende - at hun på et eller annet vis blir venn med elskerinnen (Sunniva) og får henne til å avslutte affæren hun har med Jostein: Du kan begynne med å bli medlem på samme treningssenter som Sunniva og ta det derfra. Du vil få godt betalt. Erfaringen vil dessuten gjøre deg til en mye bedre skuespiller og du vil garantert komme inn på Teaterhøgskolen i neste runde. Du har 12 måneder på deg. Hva sier du?

Vennskap er som garderober. Noen er solide, med dempet belysning og stilig interiør. Varmekabler på gulvene. Velgjørende såpe i dispenserne. Andre er bygget med billig materiale og har lamper som fremhever dine verste trekk.

Forlag Flamme

Serie (380)

I de tre romanene jeg har lest av Victoria Durnak har hun skrevet om menneskelige relasjoner og gjerne om folk som på en eller annen måte "sliter" litt mer tilhørighet på ulike vis. Det gjør hun denne gangen også, men hun er noe mer leken i denne nye romanen og har blandet inn litt spionasje. Både denne og andre romaner av forfatteren anbefales!

Hele omtalen min kan leses her

• "Hold heisen - noveller" av Nora Lindblad
  • "En nesten perfekt dag - roman" av Mareike Krügel