En shopoholiker treffer blink

av (forfatter) og Vibeke Saugestad (oversetter).

Gyldendal 2006 Heftet

Becky har kapret drømmejobben som shoppingassistent, bor i en stilig leilighet på Manhattan sammen med Luke, og de har åpnet felles bankkonto. Når Luke frir, tar tilværelsen en overraskende vending. Beckys mor vil at hun skal gifte seg hjemme i England, mens Lukes mor vil holde et stort selskap på New York Plaza. Tiden går, Becky klarer ikke å bestemme seg og bryllupsplaner legges på begge sider av Atlanteren. Snart skjønner Becky at hun er i skikkelig trøbbel. Dette er den tredje boka om Becky Bloomwood.

For alle fans av Venner for livet! En romantisk komedie om Den første kjærligheten og om hvordan den preger deg resten av livet! Vince er lite tilfreds med tilværelsen. Han har mange venner, ok jobb og deler leilighet med en kamerat. Men han har ingen kjæreste. Han får liksom ikke dette med damer til å funke. Og gudene skal vite at han har prøvd! Det som holder håpet oppe, er minnet om Joy. Hans første .- og eneste . store kjærlighet.Joy er gift, men ulykkelig. Nå har hun bestemt seg for å flytte fra George, som hun traff via en kontaktannonse og giftet seg med etter bare tre måneder. Hvor dum går det egentlig an å bli? Men Joy har ikke mistet troen på kjærligheten av den grunn. For den har hun møtt .- og mistet. Han het Vince og tok henne med storm en sommer da hun var nitten. Tilfeldighetene gjør at Vinces og Joys veier stadig krysses. Men de er alltid på feil sted til feil tid. Den ene misforståelsen avløser den andre. Og kanskje var det de hadde, for godt til å være sant? Kan man faktisk oppleve kjærlighet ved første blikk? Lisa Jewell har skrevet en varm og leken bok om vårt forhold til vennskap, ekteskap, kjærlighet og familieliv. Vince og Joy er en herlig romantisk komedie om kjærlighetens og skjebnens lunefulle spill.

Utgivelsesår 2006

ISBN13 9788205348530

EAN 9788205348530

Serier Litterære drops Rebecca Bloomwood (3)

Omtalt sted New York England

Den var nok morsom-av og til men for meg ble denne boken langtekkelig jeg hadde nok fått tak i plottet ganske fort og så ble det gjenntagelser. heldigvis var det litt kjærlighetshistorie innimellom så jeg "greide" å lese den ferdig- men dette var ikke min form for humor--

Jeg reiser til Kreta på lørdag og tenkte det var lurt å kjøpe pocketbøker før jeg skulle reise. Lette, enkle bøker er jo fint å lese på stranda.Jammen ble det mer enn det. For et utvalg, noen av bøkene er ulest. Ble noen innbundet også. Heia Fretex og jeg skal bare lese enkle, underholdende bøker. Jeg fikk jammen mange bøker for 287 kr. Flere av disse står på ønskelista mi. Nå har jeg mye å glede meg til;-)

Her samlar eg dei bøkene eg har i bokhylla mi. På denne måten kan eg sjølv få oversikt over kva eg har lese og kva som bør lesast før eg tar av hos bokhandlaren. Pensumbøkene tar eg ikkje med;)

Lagt til i den rekkefølgen jeg har lest de.

Da har jeg vært på fretex igjen, og også denne gangen kom jeg hjem med 2 bæreposer med bøker. Dette er hva jeg fant i hyllene denne gangen

• "En shopoholiker finner en søster" av Madeleine Wickham
  • "En shopoholiker med baby" av Madeleine Wickham