Blodskrift

Damm 2008 Heftet

Fjellberghavns populære tannlege blir skutt ned og drept på vei til jobb. Noen timer senere blir lensmannsgården overtent, og en mann omkommer. Ole Vik finner snart ut at en mystisk brevskriver har sendt trusselbrev til både tannlegen og flere andre. Idet han tror han endelig har fått oversikt over situasjonen, tikker det inn en bombetrussel. En kasse dynamitt er plassert et sted i sentrum av Fjellberghavn, klar til å sprenges. Tidsfristen er klokken 15. Dette er fjerde bok om lensmann Ole Vik og staben hans.

Forlag Damm

Utgivelsesår 2008

ISBN13 9788204152572

EAN 9788204152572

Serie Ole Vik (4)

Genre Politi og detektiver Krim

en av de beste krimbøkene jeg har lest!. spennende fra a til å, og med bl.a ett tema som får meg til å gråte i sinne ; seksuelt misbruk av barn...
Jørgen Jæger, har du ikke lest kirmbøkene hans, så anbefales det å prøve dem!

En forrykende historie fra Fjellberghavn, spennende så det holder! Men jeg sitter igjen med en følelse av at toppen er nådd, hvor mye kan skje i en liten kystby liksom. Underholdende var det i alle fall og jeg har gått løs på neste bok

jeg startet i morges og leste til jeg var gjennom den Som alltid- kjempespennende å prøve å løse plottet- gode skjulte ledetråder og behagelig språk og flyt på temaet!

Denne teksten røper noe fra handlingen i en bok. Klikk for å vise teksten.

Nok en god krimbok av Jørgen Jæger. Hyggelig gjensyn med Ole Vik og Birk, som er fungerende politihund, selv om han er gjeterhund. Spennende krimbok for oss som ikke er så glad i makabre og blodige detaljer, men spenningen er likevel fullt på høyde med de mer groteske bøkene.

Mange titler som berører bøkenes verden

Krimbøker

"rått og råde"