Stoisk uro

og andre filosofiske smular

Samlaget 2018 Innbundet

Kva skjer når ein tek med seg stoikarane på skitur og Kierkegaard inn i kjærleikslivet?

Eg som ein gong var så lovande og interessert i verda, ei interesse som verken fjernsyn eller internett kunne forpurre, eg som kunne arbeide uforstyrra i timevis, og som hadde ambisjonar av ein eller annan art. Vita brevis, og dette må snu! tenkte eg der eg sat i min gamle stol. Og svaret kom til meg i same sekund: Her er det berre litt god gamaldags livsfilosofi som kan hjelpe.

Kva er eit godt menneske, og korleis blir ein det? Kva er eit godt liv, og korleis får ein det? I denne underhaldande og tankevekkjande boka dreg Agnes Ravatn ulike filosofiske retningar ned frå tankeplanet og bruker dei direkte på livet sitt. Med hjelp frå Seneca, Sokrates, Platon, Kant og Kierkegaard søker ho svar på nokre av spørsmåla som mennesket har stilt seg til alle tider. Det går ikkje særleg bra.

Forlag Samlaget

ISBN13 9788252197419

EAN 9788252197419

Språk Nynorsk

• "Aller siste utvei" av Federico Axat
  • "Hjernetrening - slik holder du hjernen i form" av Kaja Nordengen
  • "Vi som er døde - dikt" av Karin Fossum
  • "Kvinner i kamp - 150 års kamp for frihet, likhet, søsterskap!" av Marta Breen
  • "Under snøen" av Monika Steinholm
  • "I hans armar - roman" av Marit Tusvik