Det kom et brev

noveller

av (forfatter), Annette Mattsson (forfatter), Jonny Halberg (forfatter), Vidar Kvalshaug (forfatter), Line Berg (forfatter), Thomas J.R. Marthinsen (forfatter), Gunnar Lunde (forfatter), Edy Poppy (forfatter), Gaute Heivoll (forfatter) og Gro Dahle (forfatter).

Liv forlag 2015 Innbundet

Innhold: Oslo, Minnesota / Levi Henriksen; Andre steder / Annette Mattsson; 1973 / Vidar Kvalshaug; Everglades / Gro Dahle; Postbudet / Gunnar Lunde; Utslettesarbeidet / Edy Poppy; Elvegutt / Jonny Halberg; En dag på stranden / Line Berg; Se / Thomas J.R. Martinsen og Ekko / Gaute Heivoll.

I antologien "Det kom et brev" har 10 norske forfattere skrevet hver sin postnovelle. Noveller der brev eller postkort forandrer noe, eller er på vei til å forandre noe. Med tristhet, munterhet, ensomhet, lengsel og minner om noe som var, som blir, som er, fortelles historier om mennesker og valgene de tar. Det er blitt et spennende knippe historier, ført i pennen av noen av landets mest anerkjente forfattere.
Disse er med: Levi Henriksen, Annette Mattsson, Jonny Halberg, Vidar Kvalshaug, Line Berg, Thomas J.R. Marthinsen, Gunnar Lunde, Edy Poppy, Gaute Heivoll og Gro Dahle.

Forlag Liv forlag

Utgivelsesår 2015

• "Julenoveller - 21 nye og klassiske noveller fra norske forfattere" av Lars Saabye Christensen
  • "Sanne gleder" av Lars Saabye Christensen
  • "Ministeriet for den høyeste lykke" av Arundhati Roy
  • "Her hos de levende - roman" av Levi Henriksen
  • "Fanny og mysteriet i den sørgende skogen - roman" av Rune Christiansen
  • "Så høyt var du elsket - roman" av Nikolaj Frobenius
  • "Alt det som lå meg på hjertet - flere mjuke pakker under treet" av Levi Henriksen