Stress og korleis leve med det

9 historier, 14 tips

Samlaget 2019 Innbundet

Kvifor er vi så stressa, og kva kan vi gjere med det?

Anne Gunn Halvorsen, forfattaren av den kritikarroste boka Livet og korleis leve det, har prøvd å finne ut kva som gjer at vi kavar oss opp, blir stressa og utbrente. Kvifor blir folk så slitne, og kven sin feil er det eigentleg?

Forfattaren dreg ut på ei journalistisk reise i det norske stresset og kjem attende med ei rekkje gode tips og observasjonar om tida vi lever i.

Det handlar om sjukepleiaren som slutta i protest mot systemet, om superlæraren som svikta fordi han ville få til alt. Det handlar om vår indre, strenge stemme og kor den kjem frå. Det handlar om meditasjon og det moglege behovet for ein stor revolusjon. For nokre kan det hjelpe å dusje etter jobb og flytte mobilen ut av soverommet. For andre skal det meir til.

«Stress og korleis leve med det» er ei konkret handbok i stressmeistring og eit underhaldande augeblikksbilete av tida vi lever i.

Forlag Samlaget

ISBN13 9788252196894

EAN 9788252196894

Språk Nynorsk

• "Organer i lange baner - våre undervurderte organer, hvordan de kommuniserer og hva vi kan lære av dem" av Andrea Freund
  • "Kraften i tomme tanker - kunsten å tenke ingenting" av Ingunn Kyrkjebø
  • "Kunsten å finne ro" av Audun Myskja
  • "Litt lykkeligere - gode vaner - bedre helse - mer overskudd" av Sara Lossius
  • "Manus om anus - om kroppens (kanskje) viktigste organ" av Kaveh Rashidi
  • "Tid til alt - gjør mer av det du tror på" av Cecilie Thunem-Saanum
  • "Gleden kommer utenfra - finn lykkefølelsen i de vanlige tingene rundt deg" av Ingrid Fetell Lee
  • "De seks store følelsene - hvordan emosjonene styrer deg mer enn du aner" av Anne Hilde Vassbø Hagen
  • "Det golde landet - et essay om barnløshet, biologi og frihet" av Karin Haugen
  • "Mannual - det jeg og andre menn tenker, men ikke sier" av Adam Schjølberg
  • "Størst av alt - om kjærlighetens natur" av Lone Frank