Fifty shades

freed

fifty shades trilogy 3

2012 Heftet

Anastasia har alltid visst at det ikke er enkelt å elske Christian Grey, og forholdet stiller dem begge overfor utfordringer de ikke hadde forventet. Anastasia må lære seg å dele Christian Greys livsstil uten å miste sin egen integritet og uavhengighet, og Christian må legge fra seg sitt behov for å alltid ha kontroll og kvitte seg med fortidas demoner. Når det virker som de har fått alt de kan ønske seg, skjer en tragedie som får Anastasias verste mareritt til å bli virkelighet. Dette er den tredje boka i en trilogi.

Utgivelsesår 2012

Genre Erotikk

Omtalt sted Washington

Språk Engelsk

Hvis en skal rangere de tre bøkene i denne serien, kommer denne på siste plass. Uansett om jeg likte den godt eller ei, så var det desverre altfor lite spenning i denne.
Forfatteren kunne med hell ha spart seg for alle seksualskildringene om karakterene Ana og Christian, jeg ble rett og slett så lei all sexen at jeg bladde om hver gang noe minnet om "forplay".
Overrasket over at det hele sluttet som det gjorde, noe skuffet til og med. Det ble muliggens litt for koselig på slutten med tanke på stemningen som blir satt når en begynner å lese bok nr. 1.

Denne teksten røper noe fra handlingen i en bok. Klikk for å vise teksten.

Ubeskrivelig møl

Det holder jo ikke mål, på neon måte. Men man leser da alle bøker man har / får ?!?

Leste litt over halvveis før min datter kom og overtok boken - hun kunne ikke vente! Jeg leste en annen bok så det var greit, men gleder meg til å fortsette.

Overraskende start, hadde ventet at den skulle fortsette rett på etter 1. bok, men fint at ikke alt kommer slik en venter ;)

Denne teksten røper noe fra handlingen i en bok. Klikk for å vise teksten.

"Hvis man vokser opp med et ensidig negativt selvbilde, tror at man er utstøtt, en villmann ingen kan elske, da tror man at man fortjener å bli slått."

Bøkene som blir referert til i OITNB! Minus et par fagbøker jeg ikke gadd å legge til (ikke var det plass heller!) ;)

Bøker kjøpt pr 24/11. Må bare få nok tid til å lese... Prioriteringer, prioriteringer.... ;)

• "Fifty shades - darker" av E.L. James
  • "Grey" av E.L. James