Fifty shades

freed

fifty shades trilogy 3

Arrow 2018 Heftet

THE OFFICIAL MOVIE TIE-IN EDITION. The major motion picture releases on February 14, Valentine's Day 2018, and is based on volume three of the phenomenal #1 New York Times bestselling trilogy with more than 150 million copies sold worldwide.
When unworldly student Anastasia Steele first encountered the driven and dazzling young entrepreneur Christian Grey it sparked a sensual affair that changed both of their lives irrevocably. Shocked, intrigued, and, ultimately, repelled by Christian's singular erotic tastes, Ana demands a deeper commitment. Determined to keep her, Christian agrees.

Now, Ana and Christian have it all - love, passion, intimacy, wealth, and a world of possibilities for their future. But Ana knows that loving her Fifty Shades will not be easy, and that being together will pose challenges that neither of them would anticipate. Ana must somehow learn to share Christian's opulent lifestyle without sacrificing her own identity. And Christian must overcome his compulsion to control as he wrestles with the demons of a tormented past.

Just when it seems that their strength together will eclipse any obstacle, misfortune, malice, and fate conspire to make Ana's deepest fears turn to reality.

Forlag Arrow

Utgivelsesår 2018

Genre Erotikk

Omtalt sted Washington

Denne teksten røper noe fra handlingen i en bok. Klikk for å vise teksten.

Ubeskrivelig møl

Hvis en skal rangere de tre bøkene i denne serien, kommer denne på siste plass. Uansett om jeg likte den godt eller ei, så var det desverre altfor lite spenning i denne.
Forfatteren kunne med hell ha spart seg for alle seksualskildringene om karakterene Ana og Christian, jeg ble rett og slett så lei all sexen at jeg bladde om hver gang noe minnet om "forplay".
Overrasket over at det hele sluttet som det gjorde, noe skuffet til og med. Det ble muliggens litt for koselig på slutten med tanke på stemningen som blir satt når en begynner å lese bok nr. 1.

Det holder jo ikke mål, på neon måte. Men man leser da alle bøker man har / får ?!?

Gjentar seg selv til det kjedsommelige.

Jeg begynte på bøkene en gang tidligere, men måtte legge de fra meg. Nå er jeg nesten ferdig med siste bok, og kan ikke si jeg forstår hypen.

Er SÅÅ lei av Anas indre gudinne som danser tango, stuper baklengs kråke eller snurper leppene og ser på henne over halvmånebrillene sine. Et utrykk jeg håper jeg aldri hører eller leser igjen er "...og jeg eksploderte rundt han". Jeg er også utrolig lei av å høre hvor høyt de elsker hverandre og hvor mye de har lyst på hverandre. Som en annen her skrev, man blir så lei at man hopper over noen sider hver gang man ser et forspill er igang.

Nå høres det ut som jeg hater både kjærlighet og sex, men problemet for min del ble bare at det var så mye gjentagelser og nøyaktig samme sexscener og dialoger om og om igjen. Litt variasjon hadde ikke skadet:-)

Denne teksten røper noe fra handlingen i en bok. Klikk for å vise teksten.

"Hvis man vokser opp med et ensidig negativt selvbilde, tror at man er utstøtt, en villmann ingen kan elske, da tror man at man fortjener å bli slått."

Bøkene som blir referert til i OITNB! Minus et par fagbøker jeg ikke gadd å legge til (ikke var det plass heller!) ;)

Bøker kjøpt pr 24/11. Må bare få nok tid til å lese... Prioriteringer, prioriteringer.... ;)

• "Fifty shades - bundet" av E.L. James
  • "Grey" av E.L. James
  • "Gjenspeilt i deg - en Crossfire-roman" av Sylvia Day
  • "Knyttet til deg - en Crossfire-roman" av Sylvia Day
  • "Bare for deg - en Crossfire-roman" av Sylvia Day
  • "Fifty shades - fanget" av E.L. James
  • "Det forbudte barnet" av Katherine Webb
  • "Mammas svik - datterens gripende historie fra Alvdal-saken og Gjerdrum" av Anne-Britt Harsem
  • "Huset på stranden" av Sarah Jio
  • "Det du ikke ser" av Katherine Webb