Ø

Cappelen Damm 2010 Innbundet

Boken er en oppfølger til forfatterens utgivelse "Å", og inneholder parodier på Knausgård, Larsson, Potter og mye mer - alt veldig kort.

ISBN13 9788202337650

EAN 9788202337650

Genre Humor

Kjøp flere bøker enn du rekker å lese. Ellers vil du fremstå som et menneske uten ambisjoner.

Han var så sint at han brukte a-endelser.

HERCULE POIROT-FORTELLING [fritt etter Agatha Christie]

– Jeg er glad for at dere alle er kommet hit for å høre meg forklare hvem som drepte hertugen av Notts County, og ikke minst er jeg overrasket over at dere alle har møtt opp, siden morderen åpenbart er en av dere, og man skulle tro at vedkommende hadde nok omløp i hodet til å stikke av i stedet for å komme hit og håpe at jeg for en gangs skyld ikke aner hvem det kan være. Hvorom allting er: Jeg har som vanlig tenkt å presentere løsningen ved å først snakke en stund om hver av dere som ikke gjorde det, for å så runde av med å peke hardt på den som gjorde det.

Jenny Gimble løftet en anemisk arm for å be om lov til å ta ordet.

Oui, sa Poirot, som på uforklarlig vis hadde lært seg å snakke flytende engelsk uten å kjenne det engelske ordet for «ja».

1. mai-parole: Utvid rimelighetens grenser!

Du våkner opp et annet sted enn der du sovnet. Du blunker noen ganger før du må innrømme at dette er et annet rom. Fargene er kraftigere enn du er vant til. Det er færre gjenstander her, og hver av dem har en tydelig svart konturstrek.

Liste over bøkar eg les i 2011 og ein kortkort meining om dei.

oppdateres:)

• "Løsningen på Madonna-gåten - den sjokkerende sannheten bak bestselgeren" av Elisabeth Botterli
  • "Å" av Knut Nærum
  • "Slemme barn" av Knut Nærum
  • "En himmel full av stjerner - roman" av Knut Nærum
  • "Bare så du vet det - en samling av ting du kanskje gjerne vil vite" av Jon Almaas
  • "Busemannen" av Knut Nærum
  • "Sitt ned og hold kjeft - håndbok for deg som vil bli kvitt selvtilliten" av Knut Nærum
  • "Ny grunnlov" av Are Kalvø
  • "80 romaner for deg som har det travelt" av Henrik Lange