Ni vilt fremmede

et spahotell, ti dager

av (forfatter) og Solveig Moen Rusten (oversetter).

Panta 2019 Innbundet

Ni mennesker reiser til et avsidesliggende spahotell. Noen er der for å gå ned i vekt, noen for å finne ny livsgnist, andre av årsaker de ikke engang klarer å innrømme for seg selv. Tross all luksus, velvære og meditering vet gjestene at disse ti dagene kommer til å bli krevende for dem alle. Men ingen av dem kunne ha forestilt seg hvor utfordrende det faktisk kommer til å bli.

Frances Welthy, en tidligere bestselgerforfatter, kommer til «Villa Ro» med vond rygg og knust hjerte. Hun blir umiddelbart fascinert av de andre gjestene: De fleste av dem ser overhodet ikke ut som de trenger å jobbe med helsen sin. Men den personen som fascinerer henne mest, er den karismatiske eieren av kurstedet. Kan hun virkelig ha svarene Frances ikke engang visste at hun søkte? Skal Frances legge tvilen til side og kaste seg inn i alt spahotellet har å tilby - eller skal hun dra mens hun fortsatt har muligheten?

Det tar ikke lang tid før hver eneste gjest på «Villa Ro» stiller seg selv nøyaktig det samme spørsmålet ...

Forlag Panta

• "Den stille uke - kriminalroman" av Sven Petter Næss