Meet me at Cupcake cafe

Sphere 2011 Heftet

Come and meet Issy Randall, proud owner of The Cupcake Cafe. Issy Randall can bake. No, more than that - Issy can create stunning, mouth-wateringly divine cakes. After a childhood spent in her beloved Grampa Joe's bakery, she has undoubtedly inherited his talent.When she's made redundant from her safe but dull City job, Issy decides to seize the moment. Armed with recipes from Grampa, and with her best friends and local bank manager fighting her corner, The Cupcake Cafe opens its doors. But Issy has absolutely no idea what she's let herself in for. It will take all her courage - and confectionery - to avert disaster . . .

Forlag Sphere

Serie Cupcake Cafe (1)

Genre Romantikk

Når Issy vert overflødig på kontoret, og for kjærasten Graeme, er det på tide å finna ein ny retning i livet. Ho gjer hobbyen til ein næringsveg, og opnar ein muffinskafe i nabolaget. Med på laget er romkameraten - og gresk gudinne - Helena, åleinemori Pearl, den perfekte - og nyskilde - Caroline, og rådgjevaren i banken, Austin.

Meet Me at the Cupcake Café er klassisk dameroman/ chick lit, rosa utanpå og rosa inni. Men det er ikkje nødvendigvis kjærleikshistoria(ne) som står i fokus, like viktig er historia om Issy og hennar forretningside. Og ikkje minst bakverka: her er det oppskrift frå Issy, bestefar Joe, og ei mindre vellukka frå Caroline. Det hjelper ikkje nett på det sukkersøte inntrykket, men gir ein litt ny innfallsvinkel til ein velkjent sjanger. I tillegg er dette eit velskrive bidrag til sjangeren, med sympatiske karakterar og ein forsiktig humor.

Jenny Colgan (f. 1972) er britisk forfattar, busett i Frankrike. Ho debuterte som forfattar i 2000, og etter dette har det komme ein roman eller tre i året. Meet Me at the Cupcake Café vart utgjeven i 2011, og den direkte oppfylgjaren Christmas at the Cupcake Café kom i 2012.

(fyrst publisert her)

Må jo holde styr på hva jeg kommer til å lese dette året også;) Denne gangen har jeg prøvd å skrive litt om hver av bøkene, slik at listen blir litt mer utfyllende. Planen er å komme seg gjennom en bok i uka, altså minst 52 i løpet av året, så får vi se hvor bra/dårlig det prosjektet går;)

Totalt 58 bøker, dog en del lettleste barnebøker. Jeg er fornøyd med å ha kommet meg gjennom prosjektet, det var ikke verre enn at det gikk, til tross for at det nesten ikke ble noe lesing i høst i det hele tatt! Det er ikke alle bøkene jeg har skrevet noe om, men det kommer kanskje etter hvert;)

• "Christmas at the Cupcake Cafe" av Jenny Colgan
  • "Et sted i nærheten" av Cecelia Ahern