Feit

mitt liv som tjukkas

Manifest 2010 Innbundet

Forfattaren fortel i denne boka om korleis han slanka vekk halve seg på eitt år.

"Eg ser på meg sjølv i spegelen: Feite tjukke svinet." Ein ulukkeleg Kristian (140 kg) står i prøverommet og bestemmer, lett desperat, at nok er nok. Eitt år seinare har han slanka vekk halve seg. Dette er Kristian Fjellanger si forteljing om skammen ved å vere den feite mannen. Om at det berre er kjerringar som slankar seg. Og at sjølv om heimegymapparata knekk og svolten gneg innforjævlig, så er det mogleg å nå det store målet: Å bli en vellukka slank mann. Og få pult.

Forlag Manifest

Genre Personlige beretninger

Omtalt person Kristian Fjellanger

Morsom fra begynnelse til slutt! Spesielt om man er småfeit selv og kan se begge sider av historien. Leste den ut på en dag, til tross for at jeg ikke er glad i nynorsk. Masse banning i boka, så er nok ikke for alle. Men, jeg likte den veldig godt, lo høyt ved flere anledninger! Anbefales :)

Gulrot smaker for faen ikkje det same som sjokolade.

At ein er mindre verd som menneske når ein er tjukk, er eit udiskutabelt faktum. Men kor tjukk må ein vere for at ein er mindre verd?

Det er ikkje moderne å vere ulukkeleg. Det er ikkje moderne å vere tjukk.

Eg et aldri på gata. Aldri om eg skal bli sett gåande gatelangs tyggande på noko. Hadde eg ete på ein sjokolade, hadde dei tenkt: "Feite svinet, et sjokolade og blir enda feitare." Et eg eit eple, vil dei tenke: "Stakkars jævel, prøver å slanke seg, men er ein så feit er det jo berre ein operasjon som kan hjelpe."

Eg er ikkje eit positivt menneske. Dersom eg skal klare dette, må eg spele på det negative og bruke det som ei kraft.

Her er en oversikt over alt jeg har lest i 2011. Noen av bøkene har fått terningkast. Ikke alle bøker har falt i smak, og jeg ser at en overvekt av det jeg leser er krim... (raskt å lese, raskt å glemme :)

Noen nynorskbøker jeg skal anbefale til en vg1 klasse i dag. Litt for enhver smak? Unngår de tykkeste, men kommer til å nevne Ringdrotten for spesielt interesserte...

Her er en liste over alle bøker jeg har lest dette året. Vil legge til nye titler etterhvert som jeg leser dem.

Fortsettelse lese bøker

• "Stress og korleis leve med det - 9 historier, 14 tips" av Anne Gunn Halvorsen
  • "Rosa prosa - om jenter og kåthet" av Ida Roggen
  • "Barsel - dikt" av Kristin Storrusten
  • "Pitbull-Terje og kampen mot barnevernet" av Endre Lund Eriksen
  • "80 romaner for deg som har det travelt" av Henrik Lange
  • "Ikke rart det kommer kråker - noveller" av Karine Nyborg
  • "Kjærlighetshistorie, eller Utenom og hjem, eller Et epos - en roman i to akter" av Gine Cornelia Pedersen
  • "En seksti under - alt om dødsfall, likhenting, forråtnelse og en begravelsesagents liv" av Tor-Håkon Gabriel Håvardsen