Veslebror ser deg

av (forfatter) og Øystein Vidnes (oversetter).

Samlaget 2009 Innbundet

Marcus Yallow er hackar og rollespelnerd, og ein som stadig tullar med overvakingssystemet på skolen der han går. Bay Bridge i San Francisco blir sprengd i lufta, og Marcus og vennene hans er på feil stad til feil tid. Dei blir pågripne av Tryggleiksdepartementet, som mistenkjer Marcus for å vere involvert i terroråtaket. Då startar den vanskelege kampen mellom David og Goliat. Spørsmålet er om Marcus og vennene kan vinne over styresmaktene.

Marcus Yallow er hackar og rollespelnerd, og ein som stadig tullar med overvakingssystemet på skolen der han går. Bay Bridge i San Francisco blir sprengd i lufta, og Marcus og vennene hans er på feil stad til feil tid. Dei blir pågripne av Tryggleiksdepartementet, som mistenkjer Marcus for å vere involvert i terroråtaket. Då startar den vanskelege kampen mellom David og Goliat: Kan Marcus og vennene vinne over styresmaktene? Då boka kom ut i USA våren 2008, gjekk ho rett inn på New York Times' bestseljarliste, og ho vart ved slutten av året halden fram som ein av dei aller beste romanane i 2008 av same avisa.

Forlag Samlaget

Utgivelsesår 2009

Omtalt sted San Francisco

Tildelt litteraturpris Oversetterprisen 2009

Jeg er takknemlig for innspill til denne listen!

Noen nynorskbøker jeg skal anbefale til en vg1 klasse i dag. Litt for enhver smak? Unngår de tykkeste, men kommer til å nevne Ringdrotten for spesielt interesserte...

• "Petter Kanin og vennene hans - klassiske eventyr" av Beatrix Potter
  • "På kongelig befaling" av Charlie Higson