Den savnede søsteren

av (forfatter) og Benedicta Windt-Val (oversetter).

Cappelen Damm 2021 Innbundet

ISBN13 9788202702410

EAN 9788202702410

Genre Romantikk

Spennende historie, men oversettelsen forstyrret med navnet Bamse og noen feil ord som åpenbart i stedet for tilsynelatende.

BOKOMTALE: Den savnede søsteren av Lucinda Riley. Leseeksemplar fra Cappelen Damm

Endelig er den her! Vi skal få vite mer om den syvende søsteren i serien. Det dukker opp litt info, og CeCe reiser til en vingård på New Zealand hvor den syvende søsteren muligens er sporet til. De treffer en ung jente som ikke kan hjelpe dem, men kanskje moren, Mary kan? Moren er imidlertid ute på en lang reise. CeCe reiser videre i sporene, men Mary blir alltid borte rett før CeCe rekker fram.

Denne boka har jeg sett fram til i ett år :) Endelig en dag lå den i postkassa mi. Da var det bare å legge vekk andre bøker, og begynne på denne. Jeg liker denne serien, og selv om jeg ikke synes at denne er den beste i serien, er det likevel en god bok.

Les hele omtalen her

Knallgod underholdning igjen fra Riley, selv om historien totalt sett er ganske usannsynlig. Jeg har kost meg gjennom denne mursteinen av en bok, men utrolig irriterende at historien ikke blir fullført og vi må vente til neste bok.

spennende lesing, detaljrik, krevende.

• "Den lange reisen" av Alyson Richman
  • "Arven etter Deverill" av Santa Montefiore