Under steinbølgene

Samlaget 2003 Innbundet

Roman frå ei fiktiv verd, der eit mektig telepatisk nettverk rår over menneska. To unge menn, Munder og Ikar, kastar lys og skugge på kvarandre gjennom boka sine to parallelle historier. Munder og Ikar har svært forskjellige prosjekt for liva sine, men ber samstundes på ein indre likskap. Nettverket dei tilhøyrer står i konflikt med eit nytt, framveksande nettverk kalla Smitteveven. Målet til Smitteveven er øydelagde sinn, tystlagde gater og plaga, skadde blikk mellom menneske. Samstundes står striden om det reine Stoffet, som alle ting i verda opphavleg er laga av, og som er å finne i si urgamle form, under Tobo-ørkenen sine steinbølger. Boka er forfattarens debutroman.

Forlag Samlaget

Utgivelsesår 2003

Genre Fantastisk litteratur

Mest sannsynlig et evigvarende prosjekt i å grave opp denne type litteratur på norsk. Planen er også å lage noen klare definisjoner på P-A og dystopia med kriterier som må oppfylles for å bli karakterisert som dette.
Jeg kommer ikke til å ha lest alle bøkene som legges til her til enhver tid da den er ment som huskeliste og for research (i mangel av et bedre norsk ord).

Det vert skrive mykje bra sci-fi og fantasy her til lands. På denne lista har eg samla nokre personlege favorittar av arten. Fleire av dei kunne ha hevda seg i verdstoppen om språk og forfattar hadde vore engelsk/amerikansk.

Jeg ønsker å lese mer nordisk litteratur innenfor disse sjangrene. Her har jeg lest altfor lite, og har dermed lite kunnskap til forfattere, så kom gjerne med forslag :)
Har bare med en bok for hver forfatter, slik at jeg kan få med flest mulig forfattere.

Trodde kanskje jeg var litt sent ute, men jeg kunne ikke finne ei slik liste her på bokelskere. Så da har jeg laget ei sjøl. Oversatt fantasy er også tatt med. Kom gjerne med tips. Og her er definisjonen av "fantasy" temmelig romslig. Kunne kanskje kalt lista "Fantastisk litteratur på nynorsk"? Mulig den døpes om etterhvert.

• "Anubis - roman" av Bjørn Andreas Bull-Hansen
  • "Lushons plater - roman" av Bjørn Andreas Bull-Hansen