Livet - illustrert

av (forfatter) og Lisa Aisato (illustratør).

Kagge 2019 Innbundet

Lisa Aisatos samlede verker.

Ingen illustrerer menneskenes frykt, håp og drømmer som Lisa Aisato. Her har hun samlet alle sine beste bilder, både klassikere og helt nye tegninger, og skrevet en livsbejaende tekst om dette livet vi alle må mestre. Alle livets faser, kjærlighet, sorg, tvil og stor glede blir skildret og illustrert i Aisatos særegne stil som rører oss i vårt innerste.

TERNINGKAST 5: «Den passer til alle aldre, slik bokens røde tråd favner livet fra barndom til alderdom (...)«Viser frem bredden i et kunstnerskap som i ordets beste forstand må kunne kalles folkelig.» VG

Forlag Kagge

Tildelt litteraturpris Bokhandlerprisen 2019

Selvom dette er en billedbok så fikk den tårene til å piple. Bildene er fantastiske og sammen med de enkle små linjene med tekst så blir det hele magisk!

Jeg måtte gråte en skvett og åtteåringen sa «den var fin og følsom»

Vakker bok :)

Igjen har Lisa Aisato laget en fantastisk bok med de mest fantastiske illustrasjoner, denne gangen går hun gjennom et helt liv på knappe 200 sider og jeg lar meg stadig imponere over hvor dyktig hun er til å formidle. Anbefales på det aller stekeste! :-)

Les gjerne hele omtalen min her.

• "Barnas juleroser - 2019" av Herborg Kråkevik
  • "Juleroser - 2019" av Herborg Kråkevik
  • "Lykke - lyden av applaus med vintervotter og tusen andre ting å bli glad av" av Marthe Landsem
  • "Hilde Wangel - roman" av Klas Östergren
  • "Det var vi" av Golnaz Hashemzadeh Bonde
  • "Hvor er lyset om vinteren? - da Sivert valgte å avslutte livet" av Tove Irene Langsveen
  • "Hjem, sier hunden - dikt" av Gro Dahle
  • "Gammelgresset - roman" av Michael Rindahl