Hjernesterk

hvordan fysisk aktivitet styrker hjernen

av (forfatter), Lisa Zachrisson (illustratør) og Haakon Larsen (oversetter).

Cappelen Damm 2017 Innbundet

ISBN13 9788202539757

EAN 9788202539757

Viktig og tankevekkende bok.
Litt mange gjentakelser som gjorde at den ikke får toppscore.
Anbefales!

God skrevet bok om det alle vet; at trening er sunt. Men, det som er flott med denne boka er at den gir nytt og nyttig påfyll til HVORFOR det er slik, HVA som skjer i hjernen og med masse godt og grundig forklart om hjernens funksjoner flettet inn. Inspirerende og bra!! Hør den på lydbok, ut og GÅ !!

• "Magefølelse - en bok for deg med urolig mage og irritabel tarm" av Sofia Antonsson
  • "Alt det du bare kan se når du roer ned - hvordan finne sjelefred i en travel verden" av Sunim Haemin
  • "En veldig kort historie om nesten alt" av Bill Bryson
  • "Tenåringshjernen - hjerneforskerens overlevelsesguide til livet med ungdom" av Frances E. Jensen
  • "Skjermhjernen - hvordan en hjerne i utakt med tiden kan gjøre oss stresset, deprimert og gi oss angst" av Anders Hansen
  • "Den emosjonelle revolusjon" av Kathrine Aspaas
  • "Skal landet gro att? - korleis berge norsk jordbruk" av Siri Helle
  • "Musikk og hjernen - om musikkens magiske kraft og fantastiske virkning på hjernen" av Are Brean
  • "Magisk jul" av Line Therkelsen
  • "I tilfelle dommedag - enkel beredskap for vanlige folk" av Egil Aslak Aursand Hagerup
  • "Hjernen & tarmen - om kroppens skjulte samtale" av Emeran Mayer
  • "Energityver - i familien, i forholdet og på jobben" av Ingalill Roos