Aldri gi opp

hvordan skape gode vaner som varer

av (forfatter) og Petter Wallace (forfatter).

Vigmostad Bjørke 2019 Innbundet

Hvordan skape varige gode vaner? Hvordan leve mer slik du vil, fri fra uvaner og tilbakefall som sliter på selvtilliten?
Det virkelige kampen for en varig balanse består av det langsiktige vedlikeholdet og håndteringen av tilbakeslag. Det er da det gjelder å aldri gi opp.
Med humor og entusiasme presenterer Peder Kjøs og Petter Wallace egne og andres godt utprøvde og effektive oppskrifter på å få seirene til å vare, unngå å rykke tilbake til start og bli der.

Forlag Vigmostad Bjørke

ISBN13 9788241916113

EAN 9788241916113

• "Bliss - de nye antiinflammatoriske nøklene til et lengre og bedre liv" av Maria Borelius
  • "Høy på deg sjæl - endorfin som medisin" av Aili Hannisdal
  • "Du er klarsynt - 7 trinn til å aktivere dine evner" av Lilli Bendriss
  • "Konge for sin tid" av Christian Borch
  • "Marius inspirasjon - klassikere, nye ideer, kreativ fargebruk, tidslinje og kuriosa" av Vigdis Augusta Yran Dale
  • "Kjøttfri mandag" av Maj-Britt Aagaard
  • "Å løfte og bli løftet - ta vare på gnisten i deg selv og andre" av Bjørk Matheasdatter
  • "Sårbarhetens kraft - om å finne styrke når du er svak" av Per Arne Dahl
  • "Hemmelighetene bak et lykkelig parforhold - syv nøkler fra verdens fremste samlivsforsker" av Gottman. John
  • "Glad igjen! - hvordan bli kvitt depresjon steg for steg" av Kristian Hall
  • "Skjermhjernen - hvordan en hjerne i utakt med tiden kan gjøre oss stresset, deprimert og gi oss angst" av Anders Hansen
  • "Den emosjonelle revolusjon" av Kathrine Aspaas