Fifty shades

darker

fifty shades trilogy 2

2012 Heftet

Anastasia Steele er skremt av Christian Greys hemmeligheter, og hun har brutt forholdet. Hun har startet i en ny jobb, men begjæret hun føler for Grey dominerer fortsatt tankene hennes. Til slutt klarer hun ikke å motstå ham lenger, og snart får hun vite mer om den mørke fortida hans. Dette er den andre boka i en trilogi.

Utgivelsesår 2012

Genre Erotikk

Omtalt sted Washington

Språk Engelsk

En litt langdrøy bok som brukte lang tid på å komme til poenget. Jeg skjøner fremdeles ikke helt hva som gjør at jeg tiltrekkes denne trilogien, men på en eller annen måte blir jeg fanget.

Denne teksten røper noe fra handlingen i en bok. Klikk for å vise teksten.

Tror jeg fikk nok etter bok nr. 1, for dette ble bare kjedelig lesning etter min smak.
Jeg tror ikke denne triologien er noe for meg, derfor avbrøt jeg denne boka etter halvlest.

det ble for mye av det gode, og mange gjentagelser ,jeg tenkte å legge den i fra meg halveis,men heldigvis gjorde jeg ikke den og den tok seg opp:)

Går i det samme hele veien, ble skikkelig lei etter å ha kjempet meg gjennom litt over halve boka.. Nå har jeg gitt den opp og innsett at disse bøkene ikke er noe for meg..

"I lay awake for hours and watched you sleep," he murmurs. "I might have loved you even then."

Jeg har ikke ork til småprat nå. Jeg er ikke interessert. Jeg er blitt en egen øystat. Et plyndret, krigsherjet land der ingenting vil gro og utsiktene er dystre. Ja, det er meg.

And so a pattern develops: wake, work, cry, sleep.

I love waking up with you in the morning.

With his eyes wide and full of fear, he gently tugs my hand and places it on his chest over his heart - in the forbidden zone. His breathing quickens. His heart is beating a frantic, pounding tattoo beneath my fingers. He doesn't take his eyes off mine; his jaw is tense, his teeth clenched.

Bøkene som blir referert til i OITNB! Minus et par fagbøker jeg ikke gadd å legge til (ikke var det plass heller!) ;)

(Evnt. før du ser filmen!)

Fra daydab.com :-)

Bøker kjøpt pr 24/11. Må bare få nok tid til å lese... Prioriteringer, prioriteringer.... ;)

• "Fifty shades - freed" av E.L. James
  • "Grey" av E.L. James