Fifty shades

bundet

av (forfatter), Vibeke Saugestad (oversetter) og Kjersti Borchgrevink Maagerø (oppleser).

Lydbokforlaget 2012 Lydfil

Anastasia Steele er skremt av Christian Greys hemmeligheter, og hun har brutt forholdet. Hun har startet i en ny jobb, men begjæret hun føler for Grey dominerer fortsatt tankene hennes. Til slutt klarer hun ikke å motstå ham lenger, og snart får hun vite mer om den mørke fortida hans. Dette er den andre boka i en trilogi.

Bok nummer to i serien alle snakker om! Bøkene om Ana og Grey er fullstendig vanedannende: Sterkt erotiske og svært underholdende - og samtidig så gripende at du ikke vil være i stand til å glemme dem. Noensinne. Skremt av Christian Greys seksuelle preferanser og mørke hemmeligheter har Ana avsluttet forholdet. En ny og spennende forlagsjobb hindrer likevel ikke at hun tenker på Christian hver time av dagen. Så da han foreslår en ny måte de kan være sammen på, klarer hun ikke å si nei. Snart oppdager hun at fortiden skjuler enda farligere og mer ødeleggende hemmeligheter enn hun trodde var mulig. Og mens Grey må kjempe med sine egne, indre demoner, står Ana overfor et skjebnesvangert valg. Som hun må ta alene.

Forlag Lydbokforlaget

Format Lydfil

Genre Erotikk

Omtalt sted Washington

En litt langdrøy bok som brukte lang tid på å komme til poenget. Jeg skjøner fremdeles ikke helt hva som gjør at jeg tiltrekkes denne trilogien, men på en eller annen måte blir jeg fanget.

Denne teksten røper noe fra handlingen i en bok. Klikk for å vise teksten.

Tja, hva skal man si?!? Kaniner....

Tror jeg fikk nok etter bok nr. 1, for dette ble bare kjedelig lesning etter min smak.
Jeg tror ikke denne triologien er noe for meg, derfor avbrøt jeg denne boka etter halvlest.

Denne boka var langdryg, og jeg følte at det bare gikk opp igjen og opp igjen.
Jeg forsøkte å lese den to ganger, men ga rett og slett opp midt uti boka.

"I lay awake for hours and watched you sleep," he murmurs. "I might have loved you even then."

Jeg har ikke ork til småprat nå. Jeg er ikke interessert. Jeg er blitt en egen øystat. Et plyndret, krigsherjet land der ingenting vil gro og utsiktene er dystre. Ja, det er meg.

With his eyes wide and full of fear, he gently tugs my hand and places it on his chest over his heart - in the forbidden zone. His breathing quickens. His heart is beating a frantic, pounding tattoo beneath my fingers. He doesn't take his eyes off mine; his jaw is tense, his teeth clenched.

I don't want to lose you, Christian. I'm not yours to lose, Elena, he snaps again.

Det er ikke noe å diskutere, Anastasia. Hvis du skal drikke – og kaste alkohol på eksene mine – må du også spise. Det er regel nummer én. Jeg trodde vi hadde den diskusjonen allerede etter vår første natt sammen.

Bøkene som blir referert til i OITNB! Minus et par fagbøker jeg ikke gadd å legge til (ikke var det plass heller!) ;)

Bøker kjøpt pr 24/11. Må bare få nok tid til å lese... Prioriteringer, prioriteringer.... ;)

Bøker jeg har lest i 2013.

Bøker jeg har lest i 2014

• "Fifty shades - fri" av E.L. James
  • "Grey" av E.L. James
  • "Gjenspeilt i deg - en Crossfire-roman" av Sylvia Day
  • "Knyttet til deg - en Crossfire-roman" av Sylvia Day
  • "Bare for deg - en Crossfire-roman" av Sylvia Day
  • "Fifty shades - fanget" av E.L. James
  • "Mammas svik - datterens gripende historie fra Alvdal-saken og Gjerdrum" av Anne-Britt Harsem
  • "Det forbudte barnet" av Katherine Webb
  • "Frost i mai" av Sarah Jio