Camille

av (forfatter) og Christina Revold (oversetter).

Aschehoug 2017 Innbundet

Utgivelsesår 2017

ISBN13 9788203372186

EAN 9788203372186

Genre Politi og detektiver Krim Thrillere

Omtalt sted Paris

Dette er den tredje og (foreløpig?) siste boka i serien om den stutte etterforskeren Camille Verhæven, som denne gongen opplever at hans nye kjærast, Anne Forestier, snubler uforvarande over eit par forbrytarar rett før dei skal utføre eit væpna ran av ein gullsmedforretning. Ho blir stygt mishandla, men overlever som ved eit mirakel. Camille forlanger å få ta saka, og set karriæren sin på spel for å få løyst den før ransmannen kjem tilbake for å ta livet av Anne.

Som alltid i bøkene om Camille er ikkje ting heilt det dei kan sjå ut som til å begynne med. Der det grepet i Irene kom til syne som ein ordentlig overraskelse, og i Alex heldt lesaren i ande gjennom heile boka, kjem det her til syne heilt mot slutten. Og då har historien gått på tomgang såpass lenge at eg hadde begynt å kjede meg, så det var ikkje på langt nær den forløysinga det sikkert var meint som.

Dette er ingen dårlig krimroman, plottet er kløktig uttenkt og forfattaren evner å halde lesaren i uvissa om løysinga på mysteriet til det blir avslørt mot slutten. Det er eit stort MEN - når plottet endelig begynner å bevege seg, har det i stor grad stått stille sidan begynnelsen av romanen. Politiet har ikkje komme nokon vei, og forbrytaren har ikkje gjort stort heller.

Kort sagt: "Camille" er ikkje direkte dårlig, men eg kjeda meg og såg fram til eg vart ferdig med den. Terningkast tre.

Franske Pierre Lemaitres tredje og foreløpig siste bok om politimannen Camille Verhoeven er en fremragende skrevet fortelling om hevn, bedrag, forfølgelse og menneskelig desperasjon. I tillegg er dette spenning på høyt nivå. Som i sin forrige bok, «Irène» gjør Pierre Lemaitre et grep mot slutten av historien som snur det meste på hodet, elsker det!

Her er min anmeldelse av "Camille" (ekstern lenke)

Denne boken må være skrevet som et bidrag i konkurransen "Minst troverdige plot noen gang".

Dessuten: Les om igjen første kapittel etter at du har lest slutten.

Turnuslegen er en alvorlig mann med indisk utseende, små briller og et navneskilt med et etternavn på minst seksti bokstaver.

Kontoret er ubeskrivelig rotete. Han er kirurg, man kan bare håpe det er større orden i hodet hans.

Det finnest mange bøker der tittelen berre er eit fornamn. Dette er dei eg har lest, eller har uleste i bokhylla, og der tittelnamnet er ein person i boka.

Det blei forresten vanskelegare enn eg trudde å trekke opp grensene for kva bøker som skal vere med. Candide og Iracema er t.d. ikkje spesielt vanlege namn, men det finnest folk som heiter det. Derfor tok eg med desse. Fvonk, derimot, er det truleg ingen som heiter, og boka fell utanfor lista.

Så har vi bøker som Max og Ulysses, begge er brukbart vanlege fornamn, men i dei respektive bøkene er titlane namna på eit rockeband og ein båt. Utanfor.

An-Magritt og Johannes var eg veldig i tvil om. Tittelen er vel strengt tatt Nattens Brød, og med namna som undertittel. Men på bokomslaga så er det namna som er dominerande. Tatt med under tvil.

Min egen liste over leste bøker gjennom året

Prøver på nytt med Leseutfordringen 2017. Hadde ikke tenkt å legge den ut i år, men jeg klarer på en eller annen måte og miste listen min hele tiden...

• "Rosy & John" av Pierre Lemaitre
  • "En helvetes jobb" av Pierre Lemaitre