Brudekjolen

av (forfatter) og Christina Revold (oversetter).

Aschehoug 2018 Innbundet

I det siste har Sophie hatt en følelse av å miste hukommelsen, ja, av å miste kontrollen. Hun forfølges av noe hun ikke er i stand til å sette ord på - og av bilder fra fortida hun ikke kan glemme. En morgen våkner hun og oppdager at den lille gutten hun skulle passe, er død. Hun har ingen erindring av hva som kan ha skjedd. Men uansett hva som er sant, føler hun at hun med sin bakgrunn, ikke har en sjanse til å bli trodd.
Hennes eneste håp er å stikke - og skaffe seg en ny identitet. Et nytt liv, med en mann hun har truffet på nettet. Men Sophie er ikke den eneste som bærer på hemmeligheter.

ISBN13 9788203373084

EAN 9788203373084

Genre Thriller

Omtalt sted Frankrike

Bare elsker denne boka og forfatteren. Spennende fra første side.Bak på boka står det : I det siste har Sophie hatt en følelse av å miste hukommelsen, ja av å miste kontrollen.

Som de andre bøkene til Lemaitre er også denne en ulidelig spennende psykologisk thriller, og som alltid med en overraskende slutt. Anbefales!

Rett og slett knallbra! Nerve gjennom heleboken. Hørte den som lydbok. Meget godt lest! Kan absolutt anbefale å HØRE denne boken.

Trenger du tips til sommerlektyren? Her er noe av det vi har lest i det siste og gjerne anbefaler videre :)

• "Dødsdømt" av Sharon Bolton
  • "Offermyra" av Susanne Jansson