Vindauga i matsalen vender mot fjorden

Samlaget 2005 Innbundet

Hovudpersonen er redd for å vekse. Ho er redd for mat, for livet, og for dei som prøver å hjelpe. Forteljinga dreier seg rundt bordet i matsalen på eit sjukehus. Dette er forfattarens debutbok.

Matsalen på sjukehuset er sentrum i livet til hovudpersonen i denne boka. Maten er ein trussel og det tankane kretsar rundt. Gjennom skarpe og poetiske punktnedslag i samtalar, liv og erfaringar, dannar det seg eit bilete av eit menneske med håp og draumar, ei fortid og ei framtid. Mette Karlsvik (f. 1978) er frå Frei på Nordmøre. .Karlsvik leker seg i romansjangeren, ikke for å more, men for å aktivisere leserne. Leken er vågal, men vakkert utført..

Forlag Samlaget

Utgivelsesår 2005

Tildelt litteraturpris Tarjei Vesaas' debutantpris 2005

Forfatteren har fått med mange metoder som blir brukt i behandling av spiseforstyrrelser, spesielt de med anoreksi. Likevel føles boka veldig "tom". De er så lite tekst, tanker, følelser osv. Har vært nysgjerrig på denne siden den kom, men er glad for at jeg drøyde med å kjøpe den til jeg fant den på et posesalg.
Havner på en svak 3er.

Bøker som omhandler psykisk helse:

Selvmord, Psykiatri, Psykoser, Tvangstanker, Schizofreni, Angst, Selvskading, Spiseforstyrrelser, ADHD, Rus, Ungdom, Voksne, Barn, Pårørende, Dissosiativ lidelse, Alkohol, Mani, Depresjon, osv

Diverse bøker eg skal lese før august.

Tiltross for nyttårsforsettene mine havnet jeg igjen på et posesalg i dag....
MEN jeg har selvfølgelig mange gode grunner ;) Bl.a. så er det MYE bøker for pengene da hele posen kostet 25kr!
+ et par bøker til som jeg tenkte gi bort :)

Bøker lest i august 2013

• "Flytårn - roman" av Mette Karlsvik