Ragnarok

helvete åpenbares

av (forfatter) og Halvor Kristiansen (gjendikter).

Cappelen Damm 2009 Innbundet

Kjøp bøker hos haugenbok.no

Sammen med trollmannen Beranabus og den merkelige assistenten hans, Kernel Fleck, må Grubbs Grady kjempe mot demonene for å hindre at de slakter ned menneskeheten og overtar verden. Han må bevise at han er voksen nok for oppgaven, og klare å kanalisere magien i seg før det er for sent.

Verden har aldri stått overfor større katastrofe. Demonene kommer! Om Grubbs Grady aldri så mye skulle ønske det annerledes, så avhenger menneskehetens skjebne av ham. Han må kjempe imot, sammen med trollmannen Beranabus og den merkelige assistenten hans, Kernel Fleck. Men er Grubbs voksen nok for den enorme oppgaven? Eller er han bare en helt vanlig skolegutt likevel?

Utgivelsesår 2009

ISBN13 9788204153197

EAN 9788204153197

Serie Demonata (6)

Genre Grøssere

i den sjette boken av darren shans demonata får du vite om grubbs er i stand til å redde verden mot en ondskap som ingen har noen gang sett maken til eller er han rett og slett enn veldig uheldig gutt som møtt opp til feil tidspunkt les boka of finn det ut

Har forundret meg hvor mange det egentlig er. Dette er bare et utvalg av alle jeg har snublet over.