Slackt

når regissøren roper kutt!

av (forfatter) og Halvor Kristiansen (gjendikter).

Damm 2007 Innbundet

Kjøp bøker hos haugenbok.no

Dervish blir kontaktet av skrekkfilmregissøren David A. Haym og bedt om å være spesialrådgiver for en ny demonfilm hvor handlinga er lagt til den fiktive byen Slackt. Snart er det mer enn onde minner som dukker opp for Dervish og Grubbs på filmsettet.

Grubbs Grady og onkel Dervish er tilbake i den vanlige verden, der de prøver å leve som normalt igjen. Som om det er mulig etter å ha satt sine føtter i Demonata-universet, styrt av den onde demonherren Lord Loss! Spesielt Dervish sliter med angst og grufulle mareritt. Så en dag tar en legendarisk kultfilmregissør kontakt. Hun arbeider med en ny skrekkfilm som foregår i den fiktive byen Slackt og vil at Dervish skal jobbe på filmsettet som hennes spesialrådgiver, siden han er ekspert på demoner. Snart er det mer enn vonde minner som dukker opp for Dervish og Grubbs ...
Slackt er tredje bok i Shans nye demonserie, Demonata. Serien skal bli på ti bøker, fulle av demonisk skrekk og gru.

Forlag Damm

Utgivelsesår 2007