Irène

2015 Heftet

For Commandant Verh/ven life is beautiful: he is happily married, expecting his first child with the lovely Irene. But his blissful existence is punctured by a murder of unprecedented savagery. Worse still, the press seem to have it in for him - his every move is headline news. When he discovers that the killer has killed before - that each murder is a homage to a classic crime novel - the fourth estate are quick to coin a nickname...The Novelist...With both men in the public eye, the case develops into a personal duel, each hell-bent on outsmarting the other. There can only be one winner - whoever has the least to lose...

Utgivelsesår 2015

Genre Thriller Politi og detektiver Krim

Omtalt sted Paris

Språk Engelsk

Av ein eller annan merkeleg grunn var det bok nummer to, Alex, som kom ut fyrst her i landet. Eg las Alex i fjor og difor kjende eg til ein av dei viktigaste poenga/plotta i denne boka - og det førte til at leseopplevinga mi ikkje vart fullt så god som den kunne ha vore. Så har du planar om å lesa denne bokserien, start for all del med Irène.

Irène er ein uhyre velskriven, skremmande og original kriminalroman med eit rikt og utspekulert plott og svært fascinerande karakterar. Det er vanskeleg å leggja boka frå seg fordi ho er så full av nerve: Spenninga stig til utrulege høgder i den thrilleraktige avslutninga. Sjølv om eg altså var klar over (noko av) det som skulle komma til å skje, vart det så nervepirrande at eg kjende det godt - i heile meg - og lenge etterpå.

Les heile omtalen på bloggen min.

Selv om boker er litt treig til å begynne med, er den veldig god. Jeg tenkte ikke over det før jeg begynte å sammenligne den med noen nordiske bøker.
Synes det er så utrolig kult at forfatteren refererer til Sjöwall og Wahlöö. Og slutten av boken var uventet og uhyggelig.

Meget spennende, mange krimlitteratur referanser. Noe sannsynlig. Litt forutsigbar. Språklig meget god.

Denne teksten røper noe fra handlingen i en bok. Klikk for å vise teksten.

Velskrevet, original og spennende. Lemaitre har et godt språk, noe som gir karakterer og miljø i Irène et rikere tilsnitt enn de fleste kriminalromaner. Til tider en ørliten tvist for bestialsk etter min smak, selv om dette delvis er indirekte skildret gjennom gjengivelse av obduksjonsrapporter og sitater, så finnes det også noen beskrivelser av åstedsbefaringer.

Camille had never been a Luddite when it came to computers, but there were days when he could not help but think that these contraptions were evil at heart.

He believed Le Guen was arming himself against future marriages, content merely to manage those which lay behind him, and this meant watching his salary slip through the cracks of his life.

• "Camille" av Pierre Lemaitre
  • "Leon" av Mons Kallentoft