Det store sviket

av (forfatter) og Jan Chr. Næss (gjendikter).

Gyldendal 2017 Heftet

Hvis du ikke kan stole på deg selv, hvem kan du stole på da?
Alt startet den natten i skogen, i uværet. Cass Anderson stoppet ikke for å hjelpe kvinnen i bilen, og nå er kvinnen død. Så begynner de tause telefonoppringningene. Cass er sikker på at noen holder øye med henne. Det er noen der ute.
Tynget av skyld starter Cass å glemme ting. Om hun tok pillene sine, hva koden på alarmsystemet er, om kniven på kjøkkenet virkelig hadde blod på seg ... Det eneste Cass ikke klarer å glemme, er kvinnen i bilen. Kvinnen hun kunne ha reddet.
B.A. Paris er forfatteren bak den internasjonale bestselgeren Bak lukkede dører, som er solgt i over en million eksemplarer. Det store sviket er en ny psykologisk krim som er umulig å legge fra seg!

ISBN13 9788205503977

EAN 9788205503977

Serie Gyldendal bestselger

Genre Thriller

Briljant! Elsket hennes første, "Bak lukkede dører", og denne er like bra.

Jeg bare måtte skaffe meg denne etter å ha lest "Bak lukkede dører", men jeg ble skikkelig skuffet. Historien var grei nok, men langtekkelig og veldig forutsigbart. Litt spenning helt på slutten, men sitter igjen med en følelse av å ha lest en helt gjennomsnittlig bok.

Den første boka jeg leste av denne forfatteren tok pusten fra meg! Denne her var spennende, bra og med god flyt. Og mens jeg leste var jeg litt glad for at jeg ikke bor alene!

B.A Paris begynner å bli en av mine yndlingsforfattere, da hun kan kunsten å skape gode psykologiske thrillere. Anbefales med en stor kopp kakao og pledd over deg en fin høstkveld:)

Det store sviket ble jeg like hekta på som "Bak lukkede dører".Venter på mer smågodt fra denne forfatteren.

Mest som en huskeliste for meg selv.
Mange forfattere som for meg vil bli nye bekjentskaper.
Uprioritert rekkefølge.

Synes det var veldig greit å lage liste over bøker etterhvert som jeg leste dem i fjor, så tenkte å gjøre det samme i år. :)

• "Liv" av Mikaela Bley
  • "Helikopterranet - en roman" av Jonas Bonnier