Vekk meg når det er over

diagnose: ME

av (forfatter) og Hilde Wøhni Joakimsen (medforfatter).

Kagge 2009 Innbundet

Live Landmark slet med utmattelsessyndromet ME i fire år, men ble plutselig frisk etter et helgeseminar London. I denne boken forteller hun sin historie.

"Det tasser i bare føtter over stuegulvet. Han lister seg inn. Det er Endre. Han kryper forsiktig opp i sengen, smyger seg inn under dynen min, før han stille legger armen over brystet mitt, hånden rundt halsen, hodet helt inntil. .Gjett hvor glad jeg er i deg,. hvisker han. Jeg løfter på øyemasken og kysser ham på kinnet. .Herfra til månen,. hvisker jeg. .Nei, herfra til månen og tilbake igjen,. hvisker han i øret mitt. Jeg kommer til å dø. Det finnes ingen annen utvei. Det er greit, jeg har ikke mer å gi." Live Landmark hadde ME i fire år og ble plutselig frisk etter et helgeseminar i London.

Forlag Kagge

Utgivelsesår 2009

Genre Personlige beretninger

Omtalt person Live Landmark

Vi mennesker har de egenskapene vi trenger, vi må bare lære å få tilgang til dem.

Lagt til i den rekkefølgen jeg har lest de.

Fortsettelse lese bøker

• "Hank" av Håvard Rem
  • "Kjekk, men drittsekk" av Christina Lauren
  • "Slå på ring - kriminalroman" av Frode Eie Larsen
  • "Naturmannen og jeg - han lovet meg aldri gull, bare grønne skoger" av Lene Julsen
  • "Frostrøyk - kriminalroman" av Frode Eie Larsen
  • "Fullt lys og stummende mørke" av Rigmor Galtung
  • "De bortgjemte, og hvordan ME ble vår tids mest omstridte sykdom" av Jørgen Jelstad
  • "Min fetter Ola og meg - livet og døden og alt det i mellom" av Arne Schrøder Kvalvik
  • "Provence-kuren for knuste hjerter" av Asher Bridget
  • "Den beste sommeren - en bok om glede, søskenkjærlighet og om å leve på lånt tid" av Emilia Polbratek
  • "Anfall - roman" av Guro Hoftun Gjestad
  • "På direkten - kriminalroman" av Anne Cecilie Remen