Terapien

en psykologisk thriller

av (forfatter) og Astrid Nordang (gjendikter).

Hr. Ferdinand 2009 Heftet

Datteren til den tyske kjendispsykiateren Viktor Larenz forsvinner en dag sporløst. Fire år senere er han fremdeles nedbrutt av sorg og søker tilflukt på en avsidesliggende øy for å skrive seg bort fra smerten. Her oppsøkes han av en schizofren barnebokforfatter som kan fortelle merkelige historier med klare paralleller datterens forsvinning.

Forlag Hr. Ferdinand

Utgivelsesår 2009

Genre Thriller

Omtalt sted Tyskland

Bokhyllene hjemme er så fulle at de flyter over og vi har satt bremsene på når det gjelder bokkjøp. Bremsene er fortsatt på, men idag sviktet de meg helt, og det resulterte i 11 bøker til meg selv og 4 til barna. Posesalg er rota til kaos i hjemmet vårt ;)

Oppdatering 13.mai:
Jeg ga ei bok fra meg, og kom hjem med 15, FEMTEN, bøker....De finner du fra og med bok nr 16 på lista :)

Følger trenden og lager liste

Selger både engelsk og norske bøker. Har hatt de liggende ute på Finn lenge, men liten respons. Jeg legger ved bøkene på listen og fjerner de som blir solgt. Enkelte av bøkene er litt forskjellig i forholdt til bokelskere sine bilder. Send PM og jeg kan sende bilder.

Jeg selger en del pent brukte bøker innbundet og pocket. Er det noe av interesse ta kontakt.
Pris varierer fra 15kr og til 80 kr. Pris kan diskuteres.

• "Skyldig til det motsatte er bevist" av Patricia MacDonald
  • "Skyggenes time" av Sophie Hannah
  • "Søt jente 13" av Liz Coley
  • "Alt hun drømte om" av Patrick Redmond
  • "Den vakre død" av Belinda Bauer
  • "Undringens makt - roman" av Ann Patchett
  • "Ung kvinne forsvunnet" av Claire Douglas
  • "Løgnen" av Andrew Wilson
  • "Djevelens eliksirer - kapusinermunken Medardus' etterlatte papirer" av E.T.A. Hoffmann
  • "Det ligger i blodet - roman" av Matt Haig
  • "Avdeling 73" av Sofie Sarenbrant