Og skipet siglar vidare

Samlaget 2018 Innbundet

Eit skip siglar på fjorden, ein dokter lagar medisin som skal halda mannskapet friske. Døyr nokon, vert dei sveipte i fiskeskinn og gravlagde i vatnet med ei bok liggande på brystet. Etter sistemann som fór den vegen har Poll overteke vaskejobben på skipet. Under vaskinga av kapteinens kahytt finn han ein nøkkel som passar i kista under køya. Der ligg bøkene. Poll har aldri rørt ved ei bok før, men brått lokkar dei så underleg på han.

Handlinga er lagt til eit skip i ei postapokalyptisk tid. Mannskapet blir fødde på skipet, veks til og døyr der. Dei har ingen tankar om at det finst andre menneske eller stadar i verda. Mads Rage skildrar dette universet med stor overtyding og språkleg overskot. Og skipet siglar vidare er ein roman om søken etter meining i livet.

Forlag Samlaget

ISBN13 9788252194296

EAN 9788252194296

Genre Dystopier

Språk Nynorsk

♪ Mykji lukt og mystisk handling
i romanen til Mads Rage
Mange sjuke, dårlig stemning
e æ redd førr at det blir ♫

Mest sannsynlig et evigvarende prosjekt i å grave opp denne type litteratur på norsk. Planen er også å lage noen klare definisjoner på P-A og dystopia med kriterier som må oppfylles for å bli karakterisert som dette.
Jeg kommer ikke til å ha lest alle bøkene som legges til her til enhver tid da den er ment som huskeliste og for research (i mangel av et bedre norsk ord).

• "Gull i grusen - dikt" av Rebecca Kjelland
  • "Uhyrlig - sjømonstre i kart og litteratur 1491-1895" av Erling Sandmo
  • "Kjellermennesker - om populisme og vanskeligheten med å være menneske" av Carsten Jensen
  • "Udødelighetens historie - fra Jesus' oppstandelse til zombier, antioksidanter og barn i ilden" av Dag Øistein Endsjø
  • "Dunbar" av Edward St. Aubyn
  • "Den som skriver" av Odd W. Surén