For evig

av (forfatter) og Mari Johanne Müller (gjendikter).

Cappelen Damm 2017 Innbundet

En ny roman fra bestselgerforfatteren Sarah Jio
Kailey Crane har en god jobb som skribent og er forlovet med Ryan, en mann som tilsynelatende er perfekt på alle vis. Idet hun skal forlate restauranten etter en romantisk middag med Ryan, får hun øye på en hjemløs mann på fortauet. Hun går bort til ham for å gi ham posen med restene etter middagen, og får sitt livs overraskelse når hun møter blikket hans: Det er hennes store kjærlighet, han som en dag bare forsvant ut av livet hennes uten å etterlate seg et eneste spor.
Stakkaren på gata er en blek kopi av hennes tidligere kjæreste, og det er ingen tvil om at noe har skjedd med ham mentalt. I løpet av de neste ukene hjelper hun ham til å forsøke å komme til hektene igjen, noe hun holder hemmelig for Ryan. Etter hvert som tiden går, innser hun at hun er nødt til å bestemme seg hvor hva - og hvem - hun vil ha.

ISBN13 9788202536770

EAN 9788202536770

Omtalt sted USA

Jeg elsker denne forfatteren og denne boka var intet unntak! Det er noe med hennes historier som graver seg dypt inn i sjelen og hjertet og bare blir der... Jeg kjøper aldri skjønnlitteratur til egen bokhylle, men må tilstå at akkurat Sarah Jio har jeg veldig lyst til å få tak i, bare for å ha bøkene tilgjengelige til enhver tid, kunne se på dem, ta på dem og lese dem igjen og igjen og igjen...

Boka fenger meg fra første side! En veldig fin historie av en forfatter jeg liker godt, hun treffer noe i meg.

Det er rart hvordan fortiden sitter i deg.

Ikke alle gode ting varer, så når vi har dem, må vi hegne om dem.

Dikt av Robert Frost:
So dawn goes down today. Nothing gold can stay.
(ikke alle gode ting varer, så når vi har dem må vi hegne om dem)

God musikk berører deg. Den forandrer deg, faktisk.

Jeg mener, jeg vil gjerne tro at det finnes den ene spesielle der ute for alle mennesker, en som gjør dem fullendt.

Synes det var veldig greit å lage liste over bøker etterhvert som jeg leste dem i fjor, så tenkte å gjøre det samme i år. :)

• "Slottet i regnskogen" av Elise McCune
  • "En dame med sykkel i Kashgar" av Suzanne Joinson