Anna og det franske kysset

av (forfatter) og Ina V. Steinman (oversetter).

Aschehoug 2016 Heftet

Kjøp boka hos norli.no! Kjøp ebøker og lydbøker på EBOK.NO Kjøp boka hos ark.no

Anna er lykkelig og forelsket og ser frem til sisteåret på skolen. Når hun mot sin vilje må begynne på internatskole i Paris, raser verden sammen. Hvordan skal hun overleve i et fremmed land uten bestevenninnen, gutten hun er forelsket i og uten å kunne et ord fransk? Året i verdens mest romantiske by skal vise seg å bli både hjerteskjærende og helt fantastisk.

Utgivelsesår 2016

ISBN13 9788203259159

EAN 9788203259159

Serie Anna, Lola og Isla (1)

Genre Romantikk

Omtalt sted Paris

Anna blir sendt på internatskole i Paris av foreldrene sine. Det har hun overhodet ikke lyst til! Hun kan ikke fransk en gang. Hun er forelska, har en kul jobb utenom skoletid og gode venner, og så må hun bort. Men det tar ikke lang tid før hun møter interessante mennesker på den nye skolen. Og Paris er ikke det verste stedet å bli sendt på skole.
Her er det flust av fargerike karakterer. Boken er medrivende, lettlest og veldig underholdende. Og ikke minst: veldig romantisk!

En bok som gjør at du ikke får lyst til å legge den ifra deg.

Verdens beste bok!❤️ Anbefalast til alle

Bøker som ligner bøkene til JoJo Moyes. Stikkord: Lettlest, sårt og vakkert, romantisk, fargerike karakterer. Tankevekkende og underholdene.

Merk: Forfatterne på lista har ofte flere bøker som kan ligne.

I denne listen finner du bøker som ble foreslått til en leser som likte "40 postkort" av Ingeborg Arvola og "Elefanten i rommet" av Kari Saanum. Hun likte at bøkene var lette å lese, hadde god driv, og at de beveget henne.

De beste ungdomsbøkene som også passer for voksne! Gjerne med en god dose kjærlighet :-)

Bøker som kan passe å snakke om når jeg har klassebesøk for 8.klasse. Men jeg ser at disse bøkene kanskje appellerer mest til jenter. Jeg må lese meg opp på bøker som passer både for gutter og jenter.

• "Lola og gutten i nabohuset" av Stephanie Perkins
  • "Isla og den store kjærligheten" av Stephanie Perkins
  • "Sommerdager og sommernetter - tolv fortellinger om kjærlighet" av Stephanie Perkins
  • "10 blinddates" av Ashley Elston
  • "Hva er greia?" av Marci Lyn Curtis