Bare ett år

av (forfatter) og Gry Wastvedt (oversetter).

Cappelen Damm 2014 Innbundet

Utgivelsesår 2014

ISBN13 9788202420857

EAN 9788202420857

Serie Allyson og Willem (2)

Dette er fortsetjinga av Bare en dag. Her møter me Willem, den nederlandske guten som tok med Allyson til Paris. Me får høyra hans bakgrunnshistorie, og hans versjon av kva som skjedde i Paris. Willem sin far er er død, og mora har reist til India for å driva eit legesenter. Willem saknar familien som den var. Han og mora har vanskeleg for å opna seg for kvarandre.

Han har vore ute og reist verda rundt i over eit år. Han var blant anna med ein omreisande teatertrupp som spelte Shakespeare-stykker. Det var der han møtte jenta han kalla for LouLou.
Han tenkjer mykje på det som skjedde i Paris. Det var liksom noko særskild mellom han og Loulou. Men han veit ikkje korleis han kan finna ho att, for han veit ikkje eingang det verkelege namnet hennar.

Me som lesarar får mange aha-opplevingar. For kvar nye opplysning me får om Willem setter det heile den andre boka i nytt lys.

Det er veldig fascinerande å sjå denne historia frå to sider. Når du les om Willem veit du alltid kvar Allyson er samstundes, og kva ho tenkte om akkurat det han kanskje opplevde på ein annan måte.

Jeg ble så fascinert av Just one day at jeg sporenstreks kastet meg over Just one year. Her får vi den samme historien fortalt fra Willems synsvinkel. Vi får i tillegg svar på alle spørsmålene vi satt igjen med etter Just one day. En nydelig kjærlighetsroman som på toppen av det hele tematiserer kjærlighet hos Shakespeare.

Mamma og jeg snakket begge både nederlandsk og engelsk. Men vi har aldri klart å snakke samme språk.

Kjærlighet er ikke noe man beskytter. Det er noe man risikerer.

Det å elske noen har en iboende fare i seg.

Sammentreff – måten jeg fant henne på. Sammentreff – måten jeg mistet henne på. Universet skal ha for at ting sannelig ser ut til å jevne seg.

Det arabiske hav. Atlanterhavet. To hav mellom oss. Og likevel ikke nok.

Bøker som ligner "Faen ta skjebenen" av John Green.

Stikkord: Dette er bøker som spiller på hele følelsespekteret. Du vil smile og gråte, og bøkene får deg til å tenke. Spesielle karakterer som du blir glad i. Kjærlighet. Lettlest.

Se flere bøker som ligner her:

De beste ungdomsbøkene som også passer for voksne! Gjerne med en god dose kjærlighet :-)

Bøker jeg leste i 2016

Bøker som kan passe å snakke om når jeg har klassebesøk for 8.klasse. Men jeg ser at disse bøkene kanskje appellerer mest til jenter. Jeg må lese meg opp på bøker som passer både for gutter og jenter.

• "Bare en dag" av Gayle Forman
  • "Faraos forbannelse" av Eldrid Johansen