Under mistelteinen

tolv julehistorier

av (forfatter) og John Grande (oversetter).

Gyldendal 2016 Innbundet

Under mistelteinen. En forundringspose av en bok som kan nytes lenge, ikke bare i julen, og absolutt ikke bare av ungdom!

Tolv av USAs mest kjente og populære ungdomsbokforfattere har bidratt i denne samlingen; blant dem David Levithan, Rainbow Rowell, Gayle Forman, Stephanie Perkins og Laini Taylor. Hvis du elsker julefortellinger, julefilmer og julespesialepisoder av yndlingsseriene dine, vil du elske Under mistelteinen. Her er det noe for alle. Det er bare å finne fram pleddet, fyre opp i peisen, og forsvinne i boka - deiligere enn julekaker og julegløgg til sammen!

ISBN13 9788205495722

EAN 9788205495722

En overraskende bra samling historier, ikke det man forventer, men jeg tror ikke man blir skuffet!

Lest i 2015

Bøker jeg har lest i 2018.

• "10 blinddates" av Ashley Elston
  • "Sommerdager og sommernetter - tolv fortellinger om kjærlighet" av Stephanie Perkins
  • "Farlige spor" av Kjersti Scheen
  • "Frakoblet - de egentlige årsakene til depresjon - og de overraskende løsningene" av Johann Hari
  • "Magisk jul - tradisjoner, myter og overtro fra vikingtid til i dag" av Line Therkelsen
  • "Skrevet i stjernene - iblant trenger skjebnen en liten dytt i riktig retning" av Minnie Darke
  • "Bare ett år" av Gayle Forman
  • "Fantastiske fakta om dyr" av Maja Säfström
  • ""Jeg trodde klitoris var en selskapsdans" - og 300 andre sitater fra kvinner" av Marta Breen
  • "Lily og jeg" av Steven Rowley
  • "Den skjeve mynten" av Jennifer Bell