Ingen lesetilstand
Ingen lesedato
Ingen favoritt
Ingen terningkast
Ingen omtale
Omtale fra forlaget
«Årets mest omtalte roman.» The Guardian
«Min favorittbok.» Barack Obama
Hver historie har to sider.
Hvert parforhold har to ståsted.
Noen ganger er ikke nøkkelen til et lykkelig
ekteskap ærlighet, men hemmeligheter.
Av og til kommer det en bok med sprengkraft nok til å
bli årets mest omtalte bok. Dette er en slik sjelden
roman. Kritikerrost, prisbelønt og publikumsfavoritt.
En historie med voldsomt driv, poetisk og vakkert
skrevet. Et mesterverk som beveger, overrasker og
provoser. En roman skrevet fra to synsvinkler om
kjærlighet, makt og skaperkraft.
Forlag Panta
Utgivelsesår 2016
Format Innbundet
ISBN13 9788279008095
EAN 9788279008095
Språk Bokmål
Sider 464
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Mathilde og Lotto gifter seg unge etter kort tids bekjentskap. Lotto er rundbrenner av rang, men mot Mathilde er han trofast.
Det er hun som forsørger dem og ordner alt annet praktisk, som å arrangere utallige fester for vennegjengen.
Første del av boken er sett fra Lottos ståsted, mens det er Mathildes side av saken som legges fram i siste del...
En skikkelig sidevender med uventede twister underveis, og da spesielt i siste del.
Kjekk bok, skrevet på en spesiell, nymoten måte. Veldig langtrukken mot slutten, men likevel en bok man burde lese pga den nye skrivemåten. Flere og flere forfattere som finner sin egen skrivemåte og dette er absolutt en av dem.
Meget varierende bok, fra de gode passasjene og utspekulerte overraskelsesmomentene, til endeløse kapitler med skuespill, altså formulert som skuespill - hvilket opplevdes trøttende og kjedelig. Tok seg opp i den siste delen, da kosa jeg meg virkelig. Tror det vil være en fordel å ha interesse for skuespill for å få maksimalt ut av denne boka.
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket...bøker fikk henne til å føle seg hul innvendig. Hun var så trett av den gamle måten å fortelle historier på, alle de utslitte narrative sporene, de velkjente handlingskompleksene, de tykke samfunnsromanene. Hun hadde behov for noe mer urent, noe skarpere, noe som lignet en bombe som gikk av.