Uønska åtferd

Samlaget 2023 Innbundet

Kor går grensa for kva ein skal ofre for eit barn?

Katrine er gift med Gunnar, saman har dei barna Jostein og Janne. Sonen er psykisk utviklingshemma, og familielivet er fullstendig dominert av omsorgsbehovet hans. Dottera er oversett, men også utsett då Jostein kjem i puberteten og utagerer seksuelt.

«Uønska åtferd» viser fram kor krevjande det er for ein familie å ta vare på alle når ein har eit barn som treng alt. I kampen for sonen er Katrine i ferd med å miste alt, ekteskapet, forholdet til dottera, men også seg sjølv.

Forlag Samlaget

Utgivelsesår 2023

Varmt og innsiktsfullt om hverdagen i en familie der sønnen har autisme og er sterkt utviklingshemmet. Omsorgen sliter på alle og går ut over familierelasjonene. Andre bøker Olaug Nilssen har skrevet om temaet er «Tung tids tale» og «Yt etter evne, få etter behov»

Klok, velskrevet, viktig, dyptpløyende og engasjerende bok.

To glatte fjes. Glatte fjes og fine klede. Vi stod framfor ein av teaterbygningane i West End. Eit stort banner med Operafantomet på veggen bak oss. Eg la biletet i fanget og strekte hovudet bakover. Vi hadde sett fleire musikalar på den turen, men Operafantomet var favoritten, så vi hadde hatt «All I ask of you» i bryllaupet, omsett av meg til nynorsk. «Sei du elskar meg kvar dag av året, det er alt eg ber deg om.» Åh, så dumt, tenkte eg idet den jamne pusten til Gunnar gjekk over i harking, eg både kjente og høyrde at han snudde seg bak meg, så eg tok tak i biletet igjen og reiste meg halvvegs opp.

Nå har antallet bøker lest dalt siden 2018. I år er det på tide å lese mer. Det man vil får man til!

Bøker lest

• "Hemmeligheter" av Domenico Starnone