Søndagsbitch

BoldBooks 2020 Innbundet

«Kjære fremtidige kjæreste.
Jeg er Nina, 29 år. Jeg er en lykkelig livsnyter som er på jakt etter den store kjærligheten. Jeg er lei av singellivet og sjekking på byen og setter mer pris på den gode samtalen over en flaske rødvin. Jeg er også glad i å være ute, og tar gjerne en tur i skog og mark. Jeg er ellers en uslepen diamant av de sjeldne. Jeg håper derfor du tør å ta kontakt, for du har ikke råd til å la den ligge. Stor klem fra Nina.»
Nina Lunde våkner opp alene, dag etter dag. Hun spiser biffmiddager alene, går på fest alene og føler seg ensom i hverdagen. På sosiale medier lever «alle» perfekte liv med mann, barn, hus og bil. Det eneste Nina ønsker seg, er det. Helst i går, og aller helst før hun fyller 30.
For klokka tikker som aldri før, og Nina kaster seg ut i en virvelvind av speed-dating, nett-dating, sofadrømming og Facebook-stalking, i jaget etter den umulige drømmen om den store kjærligheten. Når alt ser mørkt ut, får Nina innpass i det perfekte livet hun streber sånn etter, uten å ane konsekvensene. For hva skjer når hun finner tilbake til gammelt vennskap med barndomsvenninnen Julie, som lever det perfekte livet Nina ønsker seg. Og når Oscar, den kjekke mannen til Julie, begynner å vie Nina oppmerksomhet?
Søndagsbitch er en morsom og ettertenksom roman, om å finne den store kjærligheten, om å finne seg selv og om frykten for å bli spist av katter.

Forlag BoldBooks

Utgivelsesår 2020