Sju brødre

Oktober 1997 Innbundet

Denne boken skildrer syv brødre som bor på en gård langt utenfor allfarvei. Presten prøver å lære dem å lese og skrive og leve som ekte kristne, men brødrene lar seg ikke sivilisere så lett. Dette er en humoristisk og dramatisk folkelivsskildring.

Forlag Oktober

Utgivelsesår 1997

Serie Oktobers nordiske klassikere

Genre Klassisk litteratur

Omtalt sted Finland

Tilfredsstiller alle fordommer om finsk villskap på bøgda. Fantastisk lesning.

Noko av det likaste brørne visste, var å slå trinse, ein leik som dei gjerne øvde seg i jamvel i sin manndoms alder. Då tevla dei hardt, delte seg i to flokkar og kappsprang mot fastsett mål. Høgt oma det då av skrik og sprang og ståk, og frå andleta rann sveitten i stride straumar. Susande hoppa trinsa bortetter vegen, og rett som det var, spratt ho frå kjeppen opp i andletet på mannen, så når dei gjekk heim att etter leiken, kunne somme ha eit digert horn i panna eller kjaka som svall ut som ein kveitebolle.

Det har slått meg at det er veldig synd at finsk litteratur er så ukjent i Norge, derfor har jeg laget denne listen, hvor jeg har tatt med finske klassikere og bestselgere som enten er oversatt til norsk, svensk eller engelsk. Mange av bøkene har jeg dessverre bare fått lest deler av, eller jeg har såvidt begynt på dem. Skal komme med mer utfyllende kommentarer så snart jeg har lest ferdig de bøkene jeg har begynt på:) Og kom gjerne med forslag hvis det er bøker dere mener burde være på denne listen^^

Dei altfor få finske bøkene i samlinga.

• "Gamle gringo" av Carlos Fuentes
  • "Zuckerman" av Philip Roth