Sceneskifte

Samlaget 2023 Innbundet

Kjærasten til Alex har slått opp med ho utan forklaring. Alex blir mobba av dei andre jentene i klassen fordi ho er skeiv, og samstundes må ho førebu seg til den første konserten med bandet sitt.
Når alt ser som mørkast ut, begynner det ein ny gut i bandet. Mika har tjukt, mørkt hår, holete jeans og speler bass som ein gud. I tillegg ser han ut til å vere interessert i Alex. Men kvifor blir Alex interessert i Mika, ho liker jo jenter? Kva er det eigentleg som gjer Mika så sjølvsikker? Tør Alex i det heile tatt ta sjansen på å forelske seg att?

Sceneskifte er ein ungdomsroman som på ein truverdig og engasjerande måte tematiserer forelsking, seksualitet og kjønnsroller.

Forlag Samlaget

Utgivelsesår 2023

Alex går i 10. klasse og har kjærlighetssorg etter å ha blitt dumpet av Ronja. Ronja ville ikke at noen skulle vite at hun var kjæreste med en jente og plutselig tåler de ikke synet av hverandre. Alex spiller gitar og er med i et slags band på kulturskolen og alt forandrer seg den dagen Mika flytter til bygda og blir med i bandet.

Denne likte jeg veldig godt, spekket med sjalusi, følelser, kjærlighet, drama og musikk, men samtidig velskrevet, varm og sår. Gi denne til ungdomsskoleelevene som må lese noe nynorsk, de vil ikke engang merke at den er skrevet på nynorsk!

• "Trollmoll - roman" av Åshild Moldskred
  • "Du veit ingenting - roman" av Sigrid Agnethe Hansen