Vulkan

av (forfatter) og Runa Kvalsund (oversetter).

Samlaget 2022 Innbundet

Om den sterke kjærleiken.

«Vulkan» er ei kjærleikshistorie. Men kjærleik mellom menneske kjem til uttrykk på mange ulike måtar. For Anna sine foreldre innebar kjærleiken at Anna og mora hennar kom på krisesenter og måtte flytte til ein ny by.

For Chili, Anna si venninne, er det kjærasten Oscar som betyr alt, spørsmålet er om ho betyr alt for Oscar. Og for Anna sjølv er møtet med Idris noko heilt spesielt. Men det er vanskeleg å finne sin eigen veg i kjærleiken når ein blir vikla inn i alle andre menneske sine kjærleiksforhold.

Anna vil gjerne starte på nytt. Men det er vanskeleg å begynne på eit nytt kapittel når det første kapitelet aldri sluttar.

Forlag Samlaget

Utgivelsesår 2022

Omtalt sted Danmark

Vulkan har en glimrende fremdrift. To elementer gjør at du vil lese mer, det nytenkende i hvert kapitel og de enkle med høytroverdige karakterer. Det er omsorgsvik og flere dårlige voksne rolle modeller som utfordrer hverdagen til ungdommer. På nært hold opplever vi sammen med Anna, det kippe i hennes familiesituasjon og hvor forstyrrende detter er for henne. Det er også plass for vennskap og kjærlighet, og det oppleves som en pust i havet. Likte veldig godt kapittelet om gamle kjærester og videre Annas vei sammen med Idris, den nye gutten i hennes liv som er parkour utøver. Det er en så lykkelig slutt som overhodet mulig. En bok jeg kunne tenke meg å lese igjen.

• "Nesejakten" av Andreas Rand
  • "Pyrocumulus" av Espen Dekko