Det verste har allereie skjedd

av (forfatter) og Runa Kvalsund (oversetter).

Samlaget 2023 Innbundet

Psykologisk drama om skuld, sorg og eit brutalt drap

Sommaren har nettopp starta, og Bianca har fått jobb i eit reingjeringsfirma. Adoptivforeldra synest ikkje det er ein passande jobb for dottera, men Bianca har ikkje noko imot det, tvert om. Etter at det verste hende, bryr ho seg ikkje om noko lenger, ho plukkar gjerne sigarettsneipar dagen lang.
Ein dag får ho og ein kollega i oppdrag å rydde ut av ei leilegheit som har vore åstad for eit drap. Bianca grev seg djupt ned i trekantdramaet som førte til mordet, men det einaste ho finn, er si eiga sorg.

I Det verste har allereie skjedd utforskar Marta Söderberg skuld, tap og det å vere adoptert. Romanen er skriven med nerve og intensitet, og kvar side landar som ein stein i lesaren.

Omsett til norsk av Runa Kvalsund.

Forlag Samlaget

Utgivelsesår 2023

Bianca har fått seg sommerjobb, men det er ikke fordi hun vil tjene penger, men fordi hun vil slippe å være hjemme. Etter hvert får vi vite at hun er adoptert og at broren hennes, Jimmy er død. Bianca åpner seg etter hvert for kollegaen John og vi får vite mer om hva som egentlig skjedde da Jimmy døde og om Biancas forhold til adoptivforeldrene.

En fin, liten bok som passer perfekt for ungdomsskoleelever, spesielt når de kommer på biblioteket og skal ha en bok på nynorsk og den ikke må være på mer enn 100 sider! Nå er denne 101 sider, men det går nok fint allikevel.

• "Tusenfryd - noveller" av Lars Mæhle
  • "Pyrocumulus" av Espen Dekko