Kinesisk astrologi

en spennende innføring i en urgammel kunst

av (forfatter), Rhian Nest-James (illustratør), Pauline Allen (illustratør), Sarah Young (illustratør) og Lisbeth Lyngaas (oversetter).

Hilt og Hansteen 2003 Innbundet

Boken lærer deg å sette opp og tolke ditt eget og andres horoskop, den gir innsikt i de 12 dyretegnenes egenskaper, gir deg hjelp til å finne rett partner i livet, og du kan se at tidspunktet for din fødsel har betydning for din suksess i livet. Har stikkordregister.

Er du Okse, Tiger eller Rotte? La astrologien som har styrt Kinas skjebne i generasjoner også bli en kraftkilde for deg. Lær å sette opp og tolke ditt eget og andres horoskop.
Ifølge kinesisk tradisjon er vi alle født i forskjellige dyretegn. Dyretegnet vårt påvirker personligheten og derfor også familieliv, arbeidssituasjon, helse og kjærlighetsforhold.

KINESISK ASTROLOGI gir deg en utførlig innsikt i de 12 ulike dyretegnenes egenskaper. Foruten å finne ut hvordan dette året vil bli for deg og dine, kan du også lære deg å stille et presist kinesisk horoskop.

Kinesisk astrologi ser ikke bare på året du er født i. Måneden, dagen og til og med timen må tas med i betraktningen. Ut fra disse forskjellige aspektene er det mulig å finne ut noe om dine sterke og svake sider, din ideelle livspartner, hvilken type jobb som passer best for, og hvilke tidspunkter som er mest gunstige for deg.

KINESISK ASTROLOGI byr på en enkel innføring i et spennende tema, for deg som er nykommer og innsiktsfulle nye tolkninger av horoskopene for deg som er kjent med orientalsk astrologi fra før av.

Forlag Hilt og Hansteen

Utgivelsesår 2003

• "Englemedisin - la kjærlighetsfylte lysvesener helbrede kropp og sinn" av Doreen Virtue
  • "Heksens håndbok - alle hemmelighetene en moderne heks bør kjenne til" av Kithara
  • "Lær å meditere - kunsten å finne ro, selv-bevissthet og innsikt" av David Fontana
  • "Den store boken om håndlesing" av Lori Reid
  • "Drømmene dine - med over 1200 symboler fra søvnens fantastiske billedverden" av Tony Crisp
  • "Spøkelse! - hvileløse gjengangere i tradisjon og historie" av Velle Espeland
  • "Den store boken om tarot" av Jane Lyle
  • "Shambhalas hemmelighet - på søking etter den ellevte innsikt" av James Redfield
  • "Den som skal komme" av Kathleen McGowan
  • "Mayatestamentet" av Steve Alten