Sjelereiser

beretninger om livet mellom livene

av (forfatter) og Lisbeth Lyngaas (oversetter).

Damm 2005 Innbundet

Forfatteren er regresjonsterapeut og hypnoseterapeut. I denne boka skriver han om livet mellom livene, den reisen vi som sjel foretar i åndeverdenen mellom inkarnasjonene. Han mener at hans egenutviklede hypnoseteknikk fungerer som en nøkkel til det overbevisste sinn, senteret for vår høyeste visdom, som han betrakter som vår sjel. Og innblikkene i livet mellom livene, formidlet via en rekke av hans klienter, gir forklaringene på mønstre og utfordringer i livet vårt på jorden.

Forlag Damm

Utgivelsesår 2005

ISBN13 9788204108425

EAN 9788204108425

• "Livet mellom livene - minner fra tilværelsen mellom død og gjenfødelse" av Michael Newton
  • "Blomstermedisin - til vekst og helbredelse" av Audun Myskja
  • "Kvitt deg med negative energier! - teknikker for å sette forbannelser og svart magi ut av spill!" av Anne Jones
  • "Meditasjon - veien til ditt sanne jeg" av Michal Levin
  • "Mellom to verdener" av Marion Dampier-Jeans
  • "Ditt klarsynte jeg - trygge og morsomme teknikker som utvider fantasien og forsterker sinnets energi" av Sherron Mayes
  • "Din fargetype - ditt liv" av Jette Holm
  • "Bruk ditt karma - med tilgang til din åndelige kode, kan du skape din egen skjebne" av Carmen Harra
  • "Budskap - tegn, besøk og forvarsler fra dem som omkom 11. september 2001" av Bonnie McEneaney
  • "Den nye tidsalder - en innføring i moderne trosretninger, alternative behandlingsformer og vår tids åndelige søken" av Paul Roland
  • "Åndens energi - gir svar på alle dine spørsmål" av Wayne W. Dyer
  • "Thetahealing - med utgangspunkt i sin egen spontane helbredelse, tar Vianna Stibal oss med inn i Thetahealingens magiske verden" av Vianna Stibal