Sjelereiser

beretninger om livet mellom livene

av (forfatter) og Lisbeth Lyngaas (oversetter).

Damm 2005 Innbundet

Forfatteren er regresjonsterapeut og hypnoseterapeut. I denne boka skriver han om livet mellom livene, den reisen vi som sjel foretar i åndeverdenen mellom inkarnasjonene. Han mener at hans egenutviklede hypnoseteknikk fungerer som en nøkkel til det overbevisste sinn, senteret for vår høyeste visdom, som han betrakter som vår sjel. Og innblikkene i livet mellom livene, formidlet via en rekke av hans klienter, gir forklaringene på mønstre og utfordringer i livet vårt på jorden.

Forlag Damm

Utgivelsesår 2005

ISBN13 9788204108425

EAN 9788204108425

• "Livet mellom livene - minner fra tilværelsen mellom død og gjenfødelse" av Michael Newton
  • "Blomstermedisin - til vekst og helbredelse" av Audun Myskja
  • "Mellom to verdener" av Marion Dampier-Jeans
  • "Ditt klarsynte jeg - trygge og morsomme teknikker som utvider fantasien og forsterker sinnets energi" av Sherron Mayes
  • "Bruk ditt karma - med tilgang til din åndelige kode, kan du skape din egen skjebne" av Carmen Harra
  • "Din fargetype - ditt liv" av Jette Holm
  • "Din hjelper finnes - lær deg å se dem" av Margit Sandemo
  • "Chakraene - lær deg å balansere kroppens energisentre for bedre helse og økt velvære" av Patricia Mercier
  • "Numerologien avslører deg - om tallenes og bokstavenes mystiske betydning" av Glynis McCants
  • "Klarsynt" av Sylvia Browne
  • "Universets plan - sjelens kreative og åndelige utvikling" av Lena Ranehag
  • "Samme sjel, mange liv - om den healende kraften i fremtidige liv" av Brian L. Weiss