Englemedisin

la kjærlighetsfylte lysvesener helbrede kropp og sinn

av (forfatter) og Kari Kahrs (oversetter).

Damm 2008 Innbundet

Forfatteren forteller her om hva hun opplevde da hun traff noen som kalte seg Englene fra Atlantis. De gjorde at hun husket sin egen tid som healer i Atlantis, og her beskriver hun sine opplevelser med manifestasjoner av lysets og kjærlighetens energier.

En selvopplevd historie om gjenoppdagelsen av magiske healingmetoder fra Atlantis. Boken beskriver både kanaliserte budskap fra guden Hermes og kontakt med Atlantis' engler. Forfatterens åndelige opplevelsestur til Hellas gir håp og innsikt for den som vil lære å heale seg selv eller andre.

Klarsynte Doreen Virtue, som også er utdannet psykolog, har skrevet flere bestselgere, blant annet Lysarbeiderens vei (2006). Hun har utarbeidet en rekke englekortstokker og holder foredrag over hele verden i hvordan man hever sitt åndelige bevissthetsnivå.

Forlag Damm

Utgivelsesår 2008

ISBN13 9788204150035

EAN 9788204150035

Måtte du gi og ta imot kjærlighet uten angst. Måtte du innse hvor elskelig du faktisk er akkurat nå. Måtte du innse at du fortjener den dypeste kjærlighet i alle dine personlige forhold. Måtte du behandle deg selv med kjærlig omsorg.

• "Gudinneenergi" av Doreen Virtue
  • "Måneastrologiens hemmeligheter - bruk månetegnene og månefasene til å få et bedre liv" av Teresa Moorey
  • "Lysarbeiderens vei" av Doreen Virtue
  • "Alvehealing - lær å fornemme alvenes og feenes nærvær" av Doreen Virtue
  • "Kinesisk astrologi - en spennende innføring i en urgammel kunst" av Derek Walters
  • "Telepatisk kontakt - magiske samtaler med dyr" av Amelia Kinkade
  • "Healing - om den helbredende kraften i dine hender" av Jack Angelo
  • "Stjerner & krystaller - en selvutviklingsbok" av Marianne Solberg Behn
  • "Lær å meditere - kunsten å finne ro, selv-bevissthet og innsikt" av David Fontana
  • "Krystallens kraft - lær å bruke krystallenes healende energi" av Mary Lambert
  • "Klarsynt" av Sylvia Browne
  • "Helbred din kropp - de psykiske årsakene til fysisk sykdom og hvordan du med tankens kraft kan få et bedre liv" av Louise L. Hay