Måneastrologiens hemmeligheter

bruk månetegnene og månefasene til å få et bedre liv

av (forfatter) og Kari Kahrs (oversetter).

Damm 2007 Innbundet

Boken gir innsikt i månefasenes betydning og forteller hvordan mennesket kan bruke denne kunnskapen for å bli mer sentrert og balansert. Forfatteren presenterer månen i de ulike stjernetegnene, de forskjellige månefasene og hvordan man kan planlegge livet etter månefasene. I siste del finnes en oppskrift på hvordan man finner sitt eget månetegn. Har register.

Du kjenner sikkert ditt stjernetegn, men kjenner du ditt månetegn?
Det bringer deg i kontakt med dine skjulte sider, gjenskaper forbindelsen til instinktene og intuisjonen og gir deg kunnskap om månefasenes betydning. Et spennende verktøy til økt livsklokskap og en sannere livsutfoldelse!

Forlag Damm

Utgivelsesår 2007

ISBN13 9788204126245

EAN 9788204126245

• "Gudinneenergi" av Doreen Virtue
  • "Englemedisin - la kjærlighetsfylte lysvesener helbrede kropp og sinn" av Doreen Virtue
  • "Jordens magiske språk - lær å snakke med moder jord" av Steven D. Farmer
  • "Lysarbeiderens vei" av Doreen Virtue
  • "Kunsten å mestre tarot - en personlig veiviser til tarot-kortenes spennende symbolikk og tolkninger" av Juliet Sharman-Burke
  • "Alvehealing - lær å fornemme alvenes og feenes nærvær" av Doreen Virtue
  • "Astrologi - stjernehimmelen over oss, kreftene inne i oss" av Lise Fredriksen
  • "Chakraene - lær deg å balansere kroppens energisentre for bedre helse og økt velvære" av Patricia Mercier
  • "Mellom to verdener - en veiviser til det hinsidige" av Sylvia Browne
  • "Du har kraften i deg - din indre kraft er kjærlighetens vei" av Louise L. Hay
  • "Du får alltid det du ber om" av Esther Hicks
  • "Himmelske samtaler - bok 2" av Neale Donald Walsch