Vennskap med Gud

en samtale uten grenser

av (forfatter) og Erik Frisch (oversetter).

Hilt og Hansteen 2002 Innbundet

I denne boken forteller forfatteren en del om sin fortid, og om hvordan livet hans har forandret seg etter at trilogien Himmelske samtaler kom ut. I denne boken stiller han fremdeles spørsmål, men her kommer han med svar også, han snakker med Gud, ikke bare til Gud.

Forlag Hilt og Hansteen

Utgivelsesår 2002

• "Hjemme hos Gud - et fantastisk kjærlighetsbudskap i en siste samtale med Gud" av Neale Donald Walsch
  • "Morgendagens Gud - vår største åndelige utfordring" av Neale Donald Walsch
  • "Samhørighet med Gud - et møte med Skaperen i deg og omkring deg" av Neale Donald Walsch
  • "Lysbringere" av Neale Donald Walsch
  • "Måneastrologiens hemmeligheter - bruk månetegnene og månefasene til å få et bedre liv" av Teresa Moorey
  • "Himmelske samtaler - bok 2" av Neale Donald Walsch
  • "Himmelske samtaler - bok 3" av Neale Donald Walsch
  • "Chakraene - lær deg å balansere kroppens energisentre for bedre helse og økt velvære" av Patricia Mercier
  • "Helbred din kropp - de psykiske årsakene til fysisk sykdom og hvordan du med tankens kraft kan få et bedre liv" av Louise L. Hay
  • "Astrologi - stjernehimmelen over oss, kreftene inne i oss" av Lise Fredriksen
  • "Shambhalas hemmelighet - på søking etter den ellevte innsikt" av James Redfield
  • "Likt tiltrekker likt" av Jerry Hicks