Chakraene

lær deg å balansere kroppens energisentre for bedre helse og økt velvære

av (forfatter) og Lasse Tømte (oversetter).

Hilt og Hansteen 2003 Innbundet

Ved å avbalansere chakraene gjennom ulike teknikker, som for eksempel visualisering, pendulering, bruk av krystaller og avsynging av mantraer, kan vi bedre helsen, rense oss for negativitet og kanalisere energi for å helbrede andre. I denne boken finner du mange praktiske måter å nære chakraene på. Har litteraturliste og stikkordregister.

Forlag Hilt og Hansteen

Utgivelsesår 2003

• "Fargenes forvandlende kraft - dine fargevalg betyr mer enn du aner" av Jane Struthers
  • "Kvitt deg med negative energier! - teknikker for å sette forbannelser og svart magi ut av spill!" av Anne Jones
  • "Intuisjon - veien til åndelig harmoni og livsglede" av Lynn A. Robinson
  • "Erkeenglenes kraft - når du oppretter kontakt med erkeenglene, kommuniserer du med sterke kosmiske krefter som samarbeider om å forme universet" av Theolyn Cortens
  • "Lysbringere" av Neale Donald Walsch
  • "Sjamanisme - kraften i jordens magi kan forandre livet ditt" av Jan Morgan Wood
  • "Gudinneenergi" av Doreen Virtue
  • "Les din aura - lær å se energifeltet ditt og tolke fargenes betydning" av Jane Struthers
  • "Meditasjon - veien til ditt sanne jeg" av Michal Levin
  • "Blomstermedisin - til vekst og helbredelse" av Audun Myskja
  • "Ørnen og kondoren - en sann historie om en uventet mystisk reise" av Jonette Crowley
  • "Bli bevisst dine åndehjelpere - møte med engler, alver, kraftdyr og forfedre" av Teresa Moorey